پذیرایی و اسكان در مسیر بازگشت زائرین اربعین حسینی

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه از آماده سازی 780 امامزاده و بقعه متبرکه برای اسکان و پذیرایی زائران اربعین حسینی در استانهای همدان ، کرمانشاه ، خوزستان و ایلام طی مسیر برگشت خبرداد.

کد مطلب: ۴۳۱۱۵۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا شهر تهران ،حجت الاسلام و المسلمین احمد شرفخانی ، معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه با بیان اینکه این سازمان پس از تشکیل ستاد اربعین خدمت رسانی به زائران کنگره بزرگ اربعین را در مرزهای مهران ، چزابه و شلمچه آغاز کرد ، اظهارداشت : سازمان اوقاف در قالب این ستاد ، چندین موکب را در مسیر نجف تا کربلا نیز راه اندازی کرده است.

وی با اشاره به اینکه د رمسیر رفت تاکنون 400 هزار زائر در سه نقطه مرزی توسط سازمان اوقاف خدمت رسانی و پذیرایی شده اند ، گفت : در مسیر بازگشت برای خدمت رسانی به 700 هزار نفر برنامه ریزی کرده ایم.

شرفخانی با اشاره به اینکه در مسیر بازگشت 780 امامزاده و بقعه متبرکه برای پذیرایی و اسکان زائران اربعین حسینی آماده سازی شده اند ، تصریح کرد : سازمان اوقاف برای پذیرایی از زائران اربعین حسینی از محل نیات موقوفات مرتبط و کمک های متولیان و خیران برنامه ریزی هایی را داشته است.

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه با اشاره به اینکه این سازمان در مسیر نجف تا کربلا نیز با برپایی موکب هایی به زائران خدمت رسانی می کند ، گفت : 7 نانوایی سیار در این مسیر راه اندازی شده است و همچنین در نزدیکی شهر کربلا نیز خیمه معرفتی مجهز برای ارائه خدمات فرهنگی و تبلیغی آماده سازی شده است.

وی اضافه کرد : سازمان اوقاف در خروجی شهر نجف نیز یک موکب برای ارائه اقلام تبلیغی اعم از سربند ، پرچم و زیارت نامه اربعین به زائران برپا کرده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار