مدیر کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی در گفت و گو با پانا :

52 کشور مسلمان در دوازدهمین اجلاس سازمان آیسسکو باکو حضور داشتند

مدیر کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی در تشریح دوازدهمین اجلاس کنفرانس عمومی سازمان آیسسکو در باکو گفت: 52 کشور مسلمان در دوازدهمین اجلاس سازمان آیسسکو در باکو حضور داشتند.

کد مطلب: ۴۳۱۱۱۷
لینک کوتاه کپی شد

جعفر پاشایی در گفت و گو با خبرنگار پانا آذربایجان شرقی گفت : این اجلاس با حضور 52 کشور مسلمان روزهای 5 شنبه و جمعه هفته گذشته در شهر باکو برگزار شد.

وی افزود: موضوعاتی از قبیل آموزش و پرورش، صلح و امنیت؛مقابله با افراط گرایی و تروریسم ؛ توسعه پایدار ؛ سواد آموزی برای همه و کیفیت بخشی از محورهای اصلی این نشست بود.
مدیر کل آموزش و پرورش استان گفت: در این اجلاس علاوه بر سخنرانی رئیس جمهور آذربایجان و وزیر آموزش و پرورش، دیدار های جداگانه ای با مسئولین آموزش و پرورش و وزارت فرهنگ این کشور با هدف توسعه همکاریهای بین بخشی انجام گرفت.
جعفر پاشایی اظهار داشت: در حاشیه ای اجلاس ضمن دیدار با معلمین شاغل در مدارس ایرانی این کشور، اماکن آموزشی و پرورشی و مشکلات مجموعه بازدید و مورد بررسی قرار گرفت.
وی در پایان گفت: دیدار با رهبر مسلمانان قفقاز و بازدید از مراکز فرهنگی و آموزشی سهر باکو از دیگر برنامه های هیئت ایرانی شرکت کننده در این اجلاس بود.
گفتنی است:مدیر کل آموزش و پرورش استان آذربایجانشرقی در جمع هیئت شرکت کننده جمهوری اسلامی ایران در دوازدهمین اجلاس کنفرانس عمومی سازمان اسلامی آموزشی ، علمی و فرهنگی (آیسسکو) در باکو حضور داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار