مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی به پانا خبر داد:

تامین 28 تن آب و مواد غذایی ویژه زائرین حسینی توسط اوقاف استان مرکزی

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی از تامین 28 تن آب و مواد غذایی جهت پذیرایی از زائرین حسینی در مسیر بازگسشت از کربلای معلی در مرز مهران توسط اوقاف استان مرکزی خبر داد.

کد مطلب: ۴۲۹۸۹۳
لینک کوتاه کپی شد

حجت الاسلام و المسلمین آیت اله عباسیان در گفت و گو با خبرنگار پانا استان مرکزی، افزود: در این راستا 25 تن آب معدنی در قالب 50 هزار بطری، یک تن مواد غذایی شامل کیک های یک نفره و 2 تن فتیر تهیه و به موکب های برپا شده توسط این اداره ارسال شده است.
وی ادامه داد: همچنین تامین روزانه یک هزار پرس غذای گرم در 4 روز و تهیه 10 عدد فلاکس جهت تامین چای به زائرین نیز از دیگر خدمات قابل ارائه به زائرین حسینی بشمار می رود.
مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی تحویل 80 مترمربع فضا جهت اسکان، استراحت و نماز، تهیه 40 تخته فرش جهت ایستگاه های استراحت و نماز، اعزام 20 نفر از همکاران جهت پذیرایی از زائرین و اعزام 3 دستگاه ماشین خاور و نیسان جهت حمل وسایل و تجهیزات به مرز مهران را از دیگر اقدامات این نهاد برشمرد.
حجت الاسلام و المسلمین عباسیان بیان کرد: به جهت جمع آوری موکب های مردم عراق در عصر اربعین زائران در مسیر بازگشت با مشکلاتی مواجه می شوند که ضروری است برای ارائه خدمات به آنها در مسیر بازگشت موکب هایی ایجاد شود.
وی خاطرنشان کرد: اداره کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی با برپایی دو موکب قبل و بعد از اربعین آماده خدمت رسانی به زائران حسینی است.
مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی گفت: این موکب ها از محل نیات واقفین برپا شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار