معاون سوادآموزی اداره کل استان گلستان گفت:

جلسه توجیهی اعضای ستاد امتحانات سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان

جلسه ستاد امتحانات با حضور معاون سوادآموزی و اعضای ستاد امتحانات اداره کل با هدف توجیه دستورالعمل امتحانات سوادآموزی در اتاق معاون سوادآموزی تشکیل شد.

کد مطلب: ۴۲۹۰۹۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از استان گلستان، جلسه ستاد امتحانات با حضور معاون سوادآموزی و اعضای ستاد امتحانات اداره کل با هدف توجیه دستورالعمل امتحانات سوادآموزی در اتاق معاون سوادآموزی تشکیل شد.

عبدالحکیم فیروزی معاون سوادآموزی اداره کل ضمن خیرمقدم به اعضای ستاد گفت:همکاران گرامی ضمن بازدید از حوزه مسئولیتی خود در شهرستان ها؛از نحوه برگزاری امتحانات سوادآموزی بازدید به عمل آورده و گزارشی از آن را به معاونت ارسال نمایند.

حدود 30 بازدید از حوزه های امتحانی شهرستان ها در این دوره خواهیم داشت و برای اعضاء با توجه به ابلاغ حوزه مورد بازدید و روز آن راتعیین خواهیم کرد.

معاون سوادآموزی در ادامه افزود:براساس آخرین آمار سامانه سوادآموزی در جذب و ثبت سوادآموزان ؛ استان گلستان تاکنون رتبه سوم کشوری را به خود اختصاص داده است. از همه همکاران سوادآموزی تقدیر و تشکر می نمایم و انتظار دارم با تلاش و پشتکار مضاعف همچنان این رتبه برترراحفظ نماییم.

علی اکبر حکمتی مسئول سنجش و امتحانات سوادآموزی گفت: جلسه امروز با موضوع اصول حاکم بر ارزشیابی و سنجش سوادآموزان می باشد. وسنجش و امتحانات با هدف اصلاح و بهبود آموخته ها و یادگیری برنامه ریزی شده است. و بر اساس دستور العمل ابلاغی از سازمان نهضت وظایف ستاد امتحانات تعیین شده که آن را برای همه اعضای ستاد ارسال خواهیم نمود.

علاوه بر آن ستاد امتحانات درادارات سوادآموزی شهرستان هم تشکیل خواهد شد. حوزه امتحانی بعد از پایان کلاس در نظر گرفته می شود و شرایط فیزیکی حوزه ها و مکان های آن مورد توجه اعضا خواهد بود.

عوامل اجرایی امتحانات اعم از مسئول حوزه و ممتحنین و مصححین هستند و آنان از کارکنان و مسئولین سوادآموزی و مدیران و همکاران فرهنگی انتخاب خواهند شد.

در ادمه جلسه اعضای ستاد ،پیشنهادات خود را برای هرچه بهتر برگزار شدن امتحانات بیان نمودند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار