برگزاری همایش فصلی مدیران مدارس استثنایی شهرستان های استان در شهرری

مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران، از راه اندازی دومین مدرسه اوتیسم در شهرستان های استان تهران خبر داد.

کد مطلب: ۴۲۶۶۳۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا شهرستان های استان تهران، علیرضاکمرئی، در همایش فصلی مدیران مدارس استثنایی شهرستان های استان تهران در مهمان سرای فرهنگیان شهر ری، ضمن تقدیر از فعالیت مدیران مدارس اظهار کرد: هم اکنون آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران، از 54 مدرسه استثنایی و مراکز درمان اختلالات یادگیری بهره می برد که خوشبختانه، امسال در مناطق اسلامشهر و کهریزک، دو باب مدرسه خیر ساز تحویل اداره استثنایی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران شد.

وی در ادامه، ضمن تشریح انواع مدیریت افزود: امروز نقش مدیران به عنوان راهبران اصلی نظام آموزشی تلقی می شود و از منظر نظریه پردازان نقش مدیران آموزشگاهی از با اهیمت ترین و هیجان انگیزترین مشاغل اجتماعی باید قلمداد شود، زیرا تربیت فراگیری موفق، خلاق و دارای اعتماد به نفس و شهروندانی مسئولیت پذیر در جامعه، محصول مدیریت آموزشگاهی هدفمند و برنامه محور است.

وی مدیران مدارس استثنایی را به مثابه سایر مدیران تلقی کرد و گفت: ما نیازمند مدیران اثر بخش هستیم چون اصلی ترین عامل تمایز بین مدارس از سوی مدیران خلاق و برنامه محور رقم می خورد.

مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران، گفت: مدارس استثنایی همانند مدارس دیگر باید نقشه راه از پیش تعیین شده ای برای راهبری مدیریت آموزشی خود داشته باشند.

کمرئی ،ضمن تشریح طرح تعالی گفت: اجرای طرح تعالی در مدارس استثنایی با هدف ارتقاء و بهبود فرآیند مدیریت اجرا می شود.

شایان ذکر است، تعداد 4 هزار و 300 نفر دانش آموز در 54 مدرسه استثنایی اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران در حال تحصیل می باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار