مهران رجبی در بازدید از غرفه پانا؛

می دانستم خانه پدری اکران نمی شود / طنز روحانیت به من می رسد

بازیگر تلویزیون و سینما در بازدید از غرفه پانا در بیست و یکمین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها گفت: روز نخستی که قرار بود فیلمبرداری فیلم خانه پدری آغاز شود به کیانوش عیاری گفتم این فیلم اکران نمی شود اما او به من گفت تو کار خودت را به خوبی انجام بده و سعی کن بهترین بازی ات را در این فیلم داشته باشی.

کد مطلب: ۴۲۱۲۴۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگارفرهنگی پانا؛ مهران رجبی در سومین روز از بیست و یکمین دوره نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها از غرفه خبرگزاری پانا بازدید کرد.

مهران رجبی در ادامه با اشاره به این مطلب که به احتمال فراوان با سه فیلم در جشنواره فیلم فجر حضور خواهیم یافت؛ گفت: امسال با دو فیلم پارادایس به کارگردانی علی عطشانی و رسوای 2 ساخته مسعود ده نمکی در جشنواره فجر حضور دارم البته اگر نارون به کارگردانی حسن پور نیز به جشنواره فجر برسد سه فیلم در این رویداد هنری خواهم داشت.

وی در ادامه به عدم اکران فیلم خانه پدری اشاره کرد و افزود: فیلم خانه پدری یکی از بهترین فیلم هایی بود که تا کنون در آن به ایفای نقش پرداختم ؛ همیشه دوست دارم با عیاری همکاری کنم شاید باورتان نشود اما بسیاری از کارگردانهای سینما دوست دارند در زمان فیلمبرداری کارهای عیاری حضور داشته باشند و از او نکته های فیلمسازی را یاد بگیرند.

این بازیگر ادامه داد: زمانیکه قرار شد فیلمبرداری این فیلم آغاز شود به عیاری گفتم که احتمال دارد این فیلم با توجه به موضوع ان اکران نشود اما او به من گفت تو بهترین بازی ات را در این فیلم انجام بده و کاری با عدم اکران ان نداشته باشد چون من اعتقاد دارم که فیلم اکران می شود.
گفتنی است؛ بیست و یکمین دوره نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها از 16 تا 22 آبان در محل مصلی تهران در حال برگزاری است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار