12خدمات ضمانتی جدید صنایع كوچك به واحدهای تولیدی مازندران ارائه می شود

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران، از ارائه 12 خدمات ضمانتی جدید صنایع كوچك به واحدهای تولیدی استان خبر داد.

کد مطلب: ۴۱۸۵۱۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا-مازندران به نقل از روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی مازندران، سید مصطفی موسوی گفت: در راستای سیاستهای كلی اقتصاد مقاومتی و برنامه راهبردی در حوزه صنعت ، معدن و تجارت و بمنظور فراهم آوردن زمینه توسعه سرمایه گذاری در صنایع كوچك و تضمین تسهیلات اعطایی بانكها و مشوقات مالی و اعتباری ، صندوق ضمانت سرمایه گذاری صنایع كوچك ایجاد و در جهت حمایت و توسعه ، گامهایی برداشته است.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران افزود: صنایع كوچك نقش كلیدی در توسعه اقتصاد دارد و صندوق ضمانت سرمایه گذاری با ارائه خدمات توسعه ای در دو بخش كمبود نقدینگی و تأمین وثیقه، نقش آفرینی خواهد نمود .

موسوی بیان داشت: 12 خدمات ضمانتی جدید از سوی صندوق ضمانت سرمایه گذاری صنایع كوچك در اختیار واحدهای تولیدی و صنعتی قرار خواهند گرفت كه یكی از خدمات جدید این صندوق، ضمانت نامه اعتبار خریدار است كه میتواند سرمایه در گردش مورد نیاز صنایع كوچك كشور را بدون نیاز به منابع بانكی تأمین نماید.

وی با اشاره به مزایای طرح جدید ضمانت نامه اعتبار خریدار خاطرنشان كرد: تولید كنندگان با خرید مدت دار مواد اولیه و ماشین آلات، لوازم تولید خود را فراهم می كنند و صندوق ضمانت ، پرداخت مبلغ آن را به فروشندگان ، طی بازده 3 ماهه و 6 ماهه تضمین می كند.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران تصریح كرد: در خدمات جدید صندوق ضمانت نامه، سقف مبلغ هر ضمانت نامه به 30 میلیارد ریال افزایش یافته و برای هر بهره بردار صنعتی نیز سقف ضمانت نامه های فعال به 60 میلیارد ریال افزایش یافته كه واحدهای تولیدی و صنعتی از طریق معاونت صنایع كوچك شركت شهركهای صنعتی استان ، از مزایای این طرح بهره مند خواهند شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار