عرب عامری: برای حضور در گواتمالا تمام تلاش خود را به کار خواهیم گرفت

رییس کمیته بانوان درباره برگزاری اولین دوره فستیوال فوتبال پایه دختران کشور و حضور تیم ملی فوتسال ایران در جام جهانی گواتمالا به اظهارنظر پرداخت.

کد مطلب: ۴۱۸۳۰۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا و به نقل از فدراسیون فوتبال، الهه عرب‌عامری درباره برگزاری اولین دوره فستیوال فوتبال پایه دختران ایران گفت: این فستیوال می تواند کمک بسزایی برای شناخت بازیکنان نخبه و با استعداد در سطح کشور برای ما باشد. ما نیاز داریم تا تیم های پایه خود را تقویت کنیم و در مسابقات مختلف بین المللی حضور داشته باشیم. بر همین اساس برگزاری این فستیوال در امسال و سال های آتی می تواند آینده فوتبال ایران را تامین کند؛ چرا که برترین ها را شناسایی کرده و از آنها برای حضور در تیم های ملی استفاده خواهیم کرد.

وی افزود: از 23 استان کشور در این فستیوال حضور دارند و در مجموع حدود 322 بزیکن به همراه مربیان و سرپرستان خود در اردوگاه ایثار کردان کرج فعالیت‌های فرهنگی، آموزشی، قوانین فوتبال پایه و در واقع مسابقه‌ای بدون تعیین برنده و بازنده را برگزار می‌کنند. در همین راستا از 13 استان کشور، استعدادیاب‌هایی را دعوت کرده‌ایم که علاوه بر حضور در دوره آموزشی استعدادیابی، بازیکنان مستعد را انتخاب و به ما معرفی می‌کنند. ضمن این که برنامه های فرهنگی متنوعی را برای فوتبال آموزان در نظر گرفته و 10 کارگاه آموزشی برای شرکت کنندگان برگزار می کنیم.

رئیس کمیته بانوان ادامه داد: زمانی که تیم ملی فوتسال ایران عنوان قهرمانی آسیا را کسب کرد، انگیزه ای در میان خانواده ها ایجاد شد که شاید روزی فرزندانشان برای این مرز و بوم افتخارآفرین باشند. بر همین اساس استقبالی که در اولین دوره فستیوال دختران از سوی خانواده ها و استان‌ها آن هم در شرایط زمان تحصیلی و آب و هوای سرد و بارانی، صورت گرفته، بسیار مناسب و مطلوب است.

نایب رئیس فدراسیون در امور بانوان درباره حضور تیم ملی فوتسال ایران در جام جهانی گواتمالا هم گفت: نامه ای را از فدراسیون فوتبال گواتمالا دریافت کرده ایم که آنها به ما پیشنهاد داده‌اند به آلمان برویم و ویزای شینگن بگیریم و سپس اقدامات بعدی را برای ویزای گواتمالا انجام دهیم. ما تمامی شرایط و وضعیت سفر و همچنین حضور تیم ملی فوتسال را در کشور گواتمالا در نظر می گیریم و شک نکنید تمام تلاش خود را برای شرکت بازیکنان در این دوره از بازی ها به کار خواهیم گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار