نظارت جامع بر مدارس غیر دولتی از طریق سامانه الکترونیکی

نظارت جامع بر مدارس غیر دولتی بزودی از طریق سامانه الکترونیکی عملیاتی می شود .

کد مطلب: ۴۱۳۴۶۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا شهر تهران، توسعه مشارکت های مردمی و خانواده مجتبی زینی وند در همایش شورای هماهنگی موسسان مدارس و مراکز آموزشی غیر دولتی شهر تهران اظهار کرد : از زمان تاسیس مدارس غیر دولتی ، نگرش های متفاوتی در وزارت آموزش وپرورش نسبت به بحث مشارکت مردمی و توسعه مدارس غیردولتی وجود داشته که همواره با فراز و فرودهای بسیاری مواجهه بوده است و تلاش ارزنده موسسان در توسعه مشارکت های مردمی در راستای سیاست های آموزش و پرورش دولت یازدهم جهت کاهش تصدی گری دولت مورد توجه است .

وی ضمن اشاره به اینکه در تمام برنامه ریزی ها از نگاه و نظر موسسان بهره گرفته می شود افزود: خود موسسان از کاستی ها و نواقص بهتر مطلع هستند و ما انتظار داریم که با استمرار تشکیل کارگروه های تخصصی از پتانسیل و ظرفیت تمام موسسین کشور نیز برای رفع معضلات بهره مند شویم .

زینی وند یکی از آفت های مدیریت را رها سازی مطلق و یا کنترل و بازرسی های سخت گیرانه دانست وگفت : با تدوین دستورالعمل نظارت جامع بر مدارس غیر دولتی که با کمک و همراهی موسسین ، صاحب نظران ، کارشناسان خبره انجام شد و نرم افزار آن نیز بزودی مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت و امیدواریم بتوانیم نظارت ها را بهتر مدیریت کنیم .

مدیر کل مدارس و مراکز غیر دولتی توانمندسازی نیروی انسانی غیردولتی را از برنامه های آموزش و پرورش عنوان کرد و افزود: موسسین باید با برنامه ریزی صحیح و اصولی نسبت به ارتقای کیفیت آموزشی در مدارس غیردولتی همت بیشتری داشته باشند.

وی در خصوص شهریه مدارس غیر دولتی با توجه به ماده 15 قانون تاسیس و اداره مدارس و مراکز غیر دولتی گفت: سال گذشته الگوی تعیین شهریه مدارس غیر دولتی تدوین و اجرا شد ولی مشکلات و کاستی هایی وجود دارد که با آسیب شناسی هایی صورت گرفته نقایص آن شناسایی ودر صدد رفع آن هستیم .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار