معاون تریت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان به پانا خبر داد:

پذیرش 234 مقاله و پوستر برای ارائه در همایش ملی ورزش مدارس

معاون تریت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان از پذیرش 234 مقاله و پوستر برای ارائه در همایش ملی تربیت بدنی و ورزش مدارس کشور خبر داد.

کد مطلب: ۴۱۱۴۱۴
لینک کوتاه کپی شد

ولی حسینی در گفت و گو با خبرنگار پانا، با اعلام این خبر اظهار داشت: تعداد 281 مقاله و پوستر به دبیرخانه این همایش ارسال شده بود که از این تعداد 234 مقاله و پوستر پس از بررسی داوران پذیرش شد.


وی افزود: بیش از 400 نفر از اساتید تربیت بدنی و صاحب نظران ورزش مدارس در سطح کشور برای حضور در این همایش ثبت نام کرده اند.


معاون تریت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان گفت: در این همایش 87 مورد ارائه مقاله و 147 مورد نمایش پوستر در کنار برگزاری کارگاه های تخصصی در دستور کار قرار دارد.


حسینی خاطر نشان ساخت: در هر گرایش یک مقاله برتر و یک پوستر برتر با نظر هیئت رئیسه و داوران انتخاب شده و در آیین اختتامیه مورد تجلیل قرار خواهد گرفت.


وی ادامه داد: فیزیولوژی و بیومکانیک ورزشی، آسیب شناسی و حرکات اصلاحی، مدیریت ورزشی و رفتار حرکتی سایر موضوعات مختلف در رابطه با تربیت بدنی مدارس نیز مطرح خواهد شد.


گفتنی است آیین افتتاحیه این مراسم صبح فردا با حضور معاون تربیت بدنی و سلامت وزیر آموزش و پرورش در محل سالن امام علی(ع) نیروی انتظامی ارومیه برگزار خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار