مدیرعامل سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز:

14خادم و 25 هیات آستان حسینی درهمایش دلدادگان مورد تجلیل قرار می گیرد

مدیرعامل سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز اعلام کرد: تجلیل ویژه از 14 پیرغلامان و 25 هیات حسینی به جهت داشتن عملکرد موفق در آیین دلدادگان برنامه ریزی شده است.

کد مطلب: ۴۱۰۷۷۹
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش خبرنگارپانا ازآذربایجان شرقی ، حسین آذرنیا ضمن بیان این مطلب تصریح کرد: برگزاری مستمر ویژه برنامه هایی با هدف تجلیل و قدردانی از پیرغلامان و خادمان اهل بیت، از جمله اهداف مهم دست اندرکان و تلاشگران فرهنگی در مجموعه سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز بوده و باور داریم این برنامه مایه برکت و ثمربخشی اقدامات سازمان است.
رییس ستاد برگزاری آیین تجلیل از پیرغلامان و خادمان آستان حسینی و تکریم از هیئات حسینی تبریز «دلدادگان»، قدردانی و خدمت به خادمان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) را مایه افتخار برگزار کنندگان دانست.
وی از سابقه موفق برگزاری این همایش با عناوین مختلفی سالهای گذشته را از جمله نقاط درخشان کارنامه سازمان عنوان کرد و افزود: شهر متدین تبریز سال گذشته همزمان با هفته نکوداشت تبریز شاهد برگزاری این آیین بود و امسال همزمان با ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان در ماه محرم آیین قدردانی و تکریم سوگواران دلسوخته سالار شهیدان با عظمت و شکوه فراوان برگزار خواهد شد.
آذرنیا با اشاره به حضور نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه محبوب تبریز، حضرت آیت الله مجتهد شبستری و همچنین مسئولان و فعالان مذهبی شهر در این مراسم، از علاقمندان و محبان اهل بیت دعوت نمود با حضور در این مراسم قدردان سالها تلاش ثمربخش خادمان اهل بیت و پیرغلامان شهر تبریز باشند و به شکوه مراسم بیفزایند.
گفتنی است آیین تجلیل از پیرغلامان و خادمان آستان حسینی و تکریم از هیئات حسینی تبریز «دلدادگان» 23 مهرماه ساعت 15:30 در محل تالار پتروشیمی تبریز با حضور شیفتگان اهل بیت عصمت و طهارت و مردم قدرشناس شهر برگزار می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار