پیوند اولیا ومربیان وهفته بهداشت روان

مدیر کل آموزش و پرورش استان گیلان به مناسبت هفته پیوند اولیا و مربیان و هفته بهداشت روان پیامی صادر کرد.

کد مطلب: ۴۱۰۴۹۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از گیلان، مدیرکل آموزش وپرورش گیلان به مناسبت هفته پیوند اولیا ومربیان وهفته بهداشت روان پیامی صادر نمود:

«به نام خداوند جان و خرد»
انجمن اولیا و مربیان نماد همکاری خانه و مدرسه در امر آموزش و پرورش کودکان و نوجوانان است. اولیا و مربیان دو بال نیرومند پرواز در آسمان تربیت اند که هیچ کدام به تنهایی نمی توانند اوج گرفتن دانش­آموزان در افق های روشن فردا را فراهم آورند. این پدران و مادران مهربان و معلّمان و مربیان دلسوز هستند که با یاری یکدیگر، به امیدهای فردای این مرز و بوم فرصت شکوفایی می دهند. یکی دیگر از عوامل مهم در تعلیم و تربیت دانش آموزان توجّه به سلامتی روحی و روانی آینده سازان کشور است. بهداشت روان، دانش و هنری است که به افراد کمک می‌کند تا با ایجاد روش هایی صحیح از لحاظ روانی و عاطفی بتوانند با محیط خود سازگاری یابند و راه حل های مطلوب‌تری را برای حل مشکلاتشان انتخاب نمایند.
بدین وسیله ضمن گرامیداشت آغاز ایّام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین(ع) و یاران راستین ایشان، فرا رسیدن همزمان هفته پیوند اولیا و مربیان و هفته بهداشت روان را گرامی می­داریم و برای همه ی اولیا، معلّمان، مربیان و مشاوران ارجمند که در جهت رشد و بالندگی دانش آموزان عزیز کوشش می کنند، سربلندی، بهروزی و تندرستی پایدار را از درگاه خداوند متعال آرزومندیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار