تفاهم نامه معاونت تربیت بدنی و انجمن آسیب شناسی ورزشی امضا شد

تفاهم نامه ای در جهت پیشبرد برنامه های حرکات اصلاحی و پیشگیری از آسیب های جسمی دانش آموزان میان آموزش و پرورش و انجمن آسیب شناسی ورزشی منعقد شد.

کد مطلب: ۴۰۹۰۰۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا، امروز یک شنبه 19 مهرماه، تفاهم نامه مشترکی میان معاونت تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش به نمایندگی مهرزاد حمیدی معاون این بخش و انجمن آسیب شناسی ورزشی و حرکات اصلاحی به نمایندگی حسن دانشمندی منعقد شد.

هدف از امضای این تفاهم نامه همکاری موثرتر میان معاونت تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش و انجمن آسیب شناسی ورزشی برای استفاده مطلوب از ظرفیت ها و توانایی های کاربردی علمی، پژوهشی و آموزشی مشترک در تمام زمینه های تربیت بدنی و ورزش مرتبط با اهداف وزارت و انجمن است.

تشکیل کارگروه های مرتبط در حوزه آسیب شناسی ورزشی و حرکات اصلاحی در راستای بررسی و تصویب طرح های پژوهشی، بهره مند شده طرفین از امکانات یکدیگر از قبیل توان های فکری، تجربی، پژوهشی، آزمایشگاهی، کارگاهی، کتابخانه ای، ارتباطات بین المللی و نیز ایجاد شرایط لازم به منظور انجام پروژه های تحقیقاتی بر اساس نیازهای طرفین موضوع فعالیت های مشترک طرفین بر اساس این تفاهم نامه خواهد بود.

همکاری در زمینه راه اندازی کانون های حرکات اصلاحی و مراکز پایش سلامت با رویکرد آسیب شناسی ورزشی و حرکات اصلاحی از جمله برنامه های طرفین بر اساس این تفاهم نامه است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار