مدیر موسسه علمی رزمندگان ناحیه دو بندرعباس در گفت و گو با پانا

اسلام دین «علم» و «پایبندى به ارزشهاى معنوى» است

مدیر موسسه علمی رزمندگان ناحیه دو بندرعباس گفت: اول از هرچیر باید به نگرانیهای حضرت امام خامنه ایی در رابطه با مسائل علمی اشاره نمود که فرمودند: آنچه موجب نگرانى است، این است كه مبادا نیروهاى مؤمن ما، ارزش كار علمى را در این مملكت دست كم بگیرند.

کد مطلب: ۴۰۵۲۴۹
لینک کوتاه کپی شد

عماد داشن در گفت و گو با خبرنگار پانا گفت: ما جوانان باید سعی کنیم تا آنجا که در توان داریم از نگرانیهای رهبرمان بکاهیم هرکس به همان اندازه که در توان دارد.

وی افزود: موسسه علمی رزمندگان ناحیه دو سه سال است که نمایندگی این موسسه را برعهده گرفته است. ودر این مدت کم خدارا شکر توانستیم نتایج خوبی بگیریم.

مدیر موسسه علمی رزمندگان ناحیه دو بندرعباس گفت: سه طرح در این موسسه اجرامی شود اولین آن طرح آیه های تمدن است که این طرح بعد از شرکت دانش اموزان در آموزن مبنا به صورت کاملا مجانی بوده وحتی کتب کمک درسی نیز به صورت مجانی به انان داده می شود و طرح دیگر آن است که کسانی که آزمون مبنا شرکت کرده ولی آمتیاز شان به حد نصاب نرسیده است، این گروه در آزمونها شرکت می کنند کتاب میگیرند وتنها نصف هزینه را پرداخت می کنند، گروه سوم انهایی هستند که در ازمون شرکت نکرده اند.آنان با مراجعه به بسیج دانش آموزی منطقه می توانند با هزینه ی بسیجی در ازمونها شرکت کنند.

داشن در ادامه گفت: با توجه به هزینه ای که در این راستا درنظر گرفته شده سعی شده طرح های جدیدی جهت کسانی که مشکل دارند نیز در نظر گرفته شود وان طرح جهاد علمی است. این طرح شامل روستاها وافراد نیازمند می شود. اخرین طرح در رابطه با ارتشیان که شامل سپاهیان،نیروی دریایی ونیروی زمینی وهمچنین نیروی انتظامی می شود به نام طرح حکمت می باشد.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به سخنان رهبر معظم انقلاب مبنی بر اهمیت دادن به علم که این مُهر «نمى‏توانیم» و «نمى‏توانید» را كه یكى از بخش‏هاى اصلی سیاست فرهنگى دشمنان بوده، بایستى از ذهن خودمان پاك كنیم و به تولید علم بپردازیم.

مدیر موسسی علمی رزمندگان ناحیه دو بندرعباس بیان کرد: اسلام دین «علم» و «پایبندى به ارزشهاى معنوى» است.باید در راه رسیدن به اهداف اسلام و آنچه رهبر در نظر دارد کوشش کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار