درشهرستان بهارستان:

برگزاری جلسه ستاد بزرگداشت عید سعید غدیر

خبرگزاری پانا: جلسه ستاد بزرگداشت غدیر شهرستان بهارستان به ریاست فرماندار و با حضور امام جمعه نسیم شهر و رؤسای دستگاه های اجرایی شهرستان در سالن اجتماعات پیامبر اعظم(ص) فرمانداری تشکیل شد.

کد مطلب: ۴۰۱۷۷۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، بیژن سلیمان‌پور در این جلسه و در سخنانی اظهار کرد: نباید به غدیر صرفاً به عنوان یک واقعه تاریخی نگاه کرد، زیراغدیر نگاه بنیادی به مدیریت و رهبری جامعه مسلمین و آینده اسلام است.

فرماندار بهارستان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس و تشریح دستاوردهای 8 سال جنگ تحمیلی اضافه کرد: باید سعی کنیم با برنامه ریزی مناسب و بزرگداشت این ایام فرخنده، دین خودمان را به اهل بیت(ع) ادا کنیم.

سلیمان‌پور، والاترین درجه و مقام انسانی را پیروی از سیره اهل بیت (ع)و دوری از نفسانیات و رهایی از قید و بندهای موقت دنیوی دانست و با انتقاد از سطحی نگری به موضوع غدیر تصریح کرد: ریشه ها و ابعاد واقعه غدیر، اثرات و اثبات حقانیت امیر مومنان، نیازمند بازگویی، تشریح و تبیین است.

فرماندار شهرستان بهارستان با تعبیر عید غدیر به عید الله اکبر، نگاه بنیادی به موضوع شعائر دینی همراه با شور و شعور را بسیار با اهمیت خواند و از همه دستگاههای اجرایی، شهرداران، شوراهای اسلامی و بخشداران خواست تا در برنامه های عید سعید غدیر شهرستان مشارکت فعال و مؤثر داشته باشند.


/خبرنگار:زهرا فتحعلی زاده/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار