ساجدی نیا اعلام کرد؛

دستگیری 127 نفر از اراذل و اوباش تهران در عملیات پلیس

خبرگزاری پانا: رئیس پلیس پایتخت از دستگیری 127 اراذل و اوباش پایتخت در عملیات پلیس خبر داد.

کد مطلب: ۳۹۸۶۳۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار اجتماعی پانا، سردار حسین ساجدی نیا صبح امروز چهارشنبه با حضور در مقر پلیس امنیت پایتخت در جمع خبرنگاران حاضر شد و درباره این عملیات گفت: پنجمین مرحله از طرح مبارزه با اراذل و اوباش در هفته جاری طی یک هفته گذشته اجرا شد و بر اساس آن اوباشی که مستندات کافی در خصوص فعالیتشان وجود داشته و آسایش و امنیت مردم را مختل کرده بودند شناسایی شدند.

ساجدی نیا با بیان اینکه در این مرحله از عملیات که طی یک هفته گذشته اجرا شد 127 تن از اراذل و اوباش دستگیر شدند، گفت: از این افراد تعداد قابل توجهی سلاح سرد غیرمتعارف از جمله قمه، چاقو و ... و همینطور سلاح گرم کشف و ضبط شد.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چند درصد از این افراد سابقه دار بوده و چقدرشان در پایتخت ساکن بوده‌اند، افزود:‌ بیش از 90 درصد از این افراد سابقه دار بوده و پیش از این نیز بارها دستگیر شده‌اند. همچنین اکثر این افراد نیز جوان بوده و عمدتا ساکن شهر تهران بوه‌اند.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا عاملان فیلمی که در آن اراذل و اوباش در یکی از محلات جنوبی پایتخت خودنمایی کرده‌اند دستگیر شده یا خیر گفت: عاملان این فیلم نیز در میان دستگیر شدگان هستند، متاسفانه انتشار این فیلم در فضای مجازی موجبات نگرانی شهروندان را نیز فراهم کره بود که ما بلافاصله این افراد را شناسایی کرده و در عملیاتی ضربتی آنان را دستگیر کردیم.

رئیس پلیس پایتخت همچنین درباره اینکه چرا این افراد سابقه دارمجددا دست به ارتکاب جرم زده‌اند خاطرنشان کرد: در این موضوع باید از قوه قضائیه سوال شود اما همکاری خوبی میان ما و قوه قضائیه وجود دارد.

وی اضافه کرد: برخی از این افراد علاوه بر اینکه اقدام به شرارت و تخریب اموال عمومی کرده بودند، دست به فروش مواد مخدر نیز می‌زدند که از سوی پلیس دستگیر شدند.

ساجدی نیا با تاکید بر اینکه طرح‌های پلیس در این خصوص ادامه خواهد داشت از مشارکت شهروندان قدردانی کرد و گفت:‌ امیدواریم شهروندان در نیمه دوم سال نیز با پلیس همکاری داشته باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار