گردهمایی کارشناسان انجمن اولیا و مربیان مناطق 19گانه در تویسرکان

خبرگراری پانا: گردهمایی و دوره آموزشی کارشناسان انجمن اولیا و مربیان، مناطق 19گانه استان همدان به میزبانی شهرستان تویسرکان برگزار شد.

کد مطلب: ۳۹۳۳۳۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، در این جلسه معاون برنامه ریزی وتوسعه مدیریت آموزش و پرورش شهرستان تویسرکان اظهار کرد: تعلیم و تربیت انسان ها در هیچ سرزمینی امکان پذیر نخواهد بود؛ مگر اینکه در این دو نهاد (خانواده و مدرسه) هماهنگی و ارتباط مستمر بوجود بیاید.
یاسرنانکلی افزود: اگر این دو نتوانند هماهنگی لازم را بوجود بیاورند، ما نخواهیم توانست انسانهای متعالی و رشد یافته ای تربیت نموده و به جامعه تحویل دهیم، این مسئولیت بر دوش شما نهاده شده و با عنایات خاصی که خداوند متعال شامل حال ما می کند، قادر خواهیم بود در امر تعلیم وتربیت همیشه موفق باشیم.
وی تصریح کرد: مدرسه و خانواده ارکان اصلی تربیت هستند و باید هماهنگی لازم بین ارکان تربیت وجود داشته باشد تا دانش آموزانی نخبه و در شأن نظام اسلامی تربیت شود.
نانکلی در مورد اهمیت خانواده در جامعه ، تأثیر خانواده ها را در تعلیم و تربیت و رشد فرهنگی و مذهبی جامعه بسیار مؤثر دانست و خاطر نشان کرد: جامعه ای موفق خواهد بود که در آن خانواده ها بسیار منسجم و متحد باشند و رابطه ای خوب با مدرسه جهت رشد دانش آموزان خود داشته باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار