با حضور رئیس اداره حقوقی اداره كل آموزش و پرورش استان برگزار شد:

نشست صمیمی شورای اداری آموزش و پرورش بجستان و رئیس اداره حقوقی استان

خبرگزاری پانا: نشست صمیمی اعضای شورای اداری آموزش و پرورش بجستان و رئیس اداره حقوقی اداره كل آموزش و پرورش خراسان رضوی برگزار شد.

کد مطلب: ۳۹۳۲۵۹
لینک کوتاه کپی شد

خبرگزاری پانا، رئیس اداره حقوقی اداره كل آموزش و پرورش خراسان رضوی که به منظور شرکت در جلسه قطبی کارشناسان قطب شهید مدرس در بجستان حضور یافته بود به درخواست مدیر آموزش و پرورش شهرستان بجستان، در یك گفتگو و تعامل دوستانه در جلسه شورای اداری شرکت و به سؤالات كارشناسان اداری پاسخ داده و ارشادات لازم را در زمینه بحث های حقوقی در حیطه وظایف آنان متذكر شد .

تقی زاده كه به منظور شركت در گردهمایی كارشناسان حقوقی ادارات قطب شهید مدرس در بجستان حضور یافته بود در نشست صمیمی اعضای شورای اداری آموزش و پرورش بجستان گفت: بسیاری از اختلافات و مشكلات قضایی پیش آمده برای افراد حقیقی و حقوقی ، جهل به قانون است .
وی با اشاره به نظر حقوقدانان در خصوص انواع مسئولیت اظهار داشت : چهار نوع مسئولیت: اخلاقی، اداری و انضباطی، حقوقی و كیفری در نظام قضایی مطرح می باشد كه می بایست انسان در برابر آنها پاسخگو باشد .
وی با تاكید بر ضرورت عمل در حیطه اختیارات گفت: برای انجام هر كار اداری باید مجوز قانونی آن وجود داشته باشد .
قوانین مربوط به نظارت بر دانش آموزان در مدارس شبانه روزی،"آیین نامه های برگزاری اردوهای دانش آموزی "،" لزوم اخذ مجوز از اداره كل نوسازی و تجهیز مدارس برای هر گونه احداث ، تجهیز و مرمت مدارس و فضاهای آموزشی و اداری،" فوریت اجرای احكام قضایی برای جلوگیری از اجحاف حق همكاران "،دقت در وضعیت مدرسین مدارس غیرانتفاعی و ارتباط صرف آنان با مؤسسین، برخی از مواردی بود كه رئیس اداره حقوقی به آنها اشاره کرد.
خاطر نشان می گردد در پایان این مراسم از علیرضا قدوسی كارشناس حقوقی اداره آموزش و پرورش بجستان به خاطر مستندسازی بیش از 95 درصد املاك و مدارس شهرستان بجستان و كسب رتبه اول استان با حضور تقی زاده قدردانی بعمل آمد.



ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار