مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل:

99.5 درصد روستاییان اردبیل از نعمت برق برخوردارند

خبرگزاری پانا:مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل گفت: در حال حاضر 100 درصد ساکنان شهری و 99.5 درصد ساکنان مناطق روستایی استان اردبیل از نعمت برق برخوردار هستند.

کد مطلب: ۳۹۰۴۱۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا،علیرضا علیزاده افزود: در شاخص مناطق روستای یک درصد از متوسط کشوری بالاتر هستیم و سعی می کنیم تمامی روستاهای استان از نعمت برق برخوردار باشند.
وی اظهارداشت: از 10 شهرستان استان در 6 شهر اردبیل، نیر، نمین، سرعین، پارس آباد و کوثرهمه آبادی ها و روستاها از نعمت برق بهره مند هستند.
علیزاده بیان کرد: تنها در چهار شهر خلخال، بیله سوار، گرمی و مشکین شهر تعداد محدودی از روستاها فاقد برق هستند که برقرسانی به آنها در دستور کار قرار گرفته است.
وی با اشاره به زیر ساخت های موجود در استان اظهار کرد: از لحاظ کمی در تولید برق مشکلی نداریم به طوری که بیش از نیاز استان برق تولید می کنیم و در ارائه خدمات به سرمایه گذاران و بخش خصوصی در حال و آینده مانعی وجود ندارد.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان با اشاره به کیفیت برق استان اضافه کرد: در بخش ارتقای کیفیت برق هم در بخش فنی اقدام به استفاده از اکیپ های خط گرم به منظور جلوگیری و کاهش خاموشی ها در موقع تعمیرات و نوسازی پروژه ها می کنیم.
علیزاده تصریح کرد: در بخش ارتقای کیفیت خدمات نیز با استفاده از سیستم های نوین خدمات الکترونیک و دفاتر پیشخوان دولت درصدد هستیم که خدمات را در محل مصرف انرژی در خانه ها یا محل کسب و کار به مشترکان ارائه دهیم تا مراجعات حضوری مردم به حداقل ممکن برسد.
وی با تبریک فرا رسیدن هفته دولت بیان کرد: همزمان با هفته دولت پروژه های مختلفی در سطح استان با هزینه اعتباری بیش از 102 میلیارد ریال به بهره برداری خواهد رسید.
علیزاده برق رسانی به روستا ها، نصب چراغ روشنایی معابر در نقاط مختلف شهری و روستایی، پروژه های نیرو رسانی، تبدیل شبکه های هوایی به زمینی، نیرو رسانی به چاههای کشاورزی و احداث خط هوایی را از جمله پروژه های قابل افتتاح در هفته دولت عنوان کرد.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان گفت: با همکاری مردم و مدیریت صحیح مصرف بهینه از برق خوشبختانه امسال قطعی و خاموشی برق در استان به جز در موارد نادر همچون وزش تندبادها و طوفان نداشتیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار