تحقق 132 درصدی ایجاد اشتغال در ملارد

خبرگزاری پانا: فرماندارملارد گفت :با تلاش اعضای کارگروه اشتغال وسرمایه گذاری توانستیم در مدت سه هفته گذشته از رتبه نهم به رتبه سوم در سطح شهرستان های استان تهران دست یابیم .

کد مطلب: ۳۸۹۰۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا به نقل ازروابط عمومی فرمانداری ملارد، نورمحمدفردی در جلسه كارگروه اشتغال وسرمایه گذاری افزود: توجه به اقتصاد متضمن امنیت در جامعه می باشد و چنانچه در آمد و معیشت خانواده ها بهبود یابد سایر مقوله های زندگی اجتماعی بخصوص امنیت ارتقاء خواهد یافت .

وی حرکت در چارچوب قانون، تلاش برای حل و فصل مشکلات مردم و تعامل و همکاری بیش از پیش همه دستگاهها را خواستار و تصریح کرد در کارها باید از نگاه بخشی پرهیز و به نگاه سیستمی و جامع گرا روی آورد .

وی موقعیت جغرافیائی، عبور جاده ترانزیتی و همجواری با پایتخت را از مزایای شهرستان ملارد برشمرد و تاکید کرد با بهره مندی از این قابلیت ها می توان در خدمت رسانی به مردم و توسعه این شهرستان گام های بلندی برداشت .

فرماندار ملارد گفت: اهمیت اشتغال و ضرورت حمایت از سرمایه گذاری به حدی است که شخصا در این جلسات حضور یافته و قصد داریم از سه اداره موفق در انجام تعهد ایجاد اشتغال تجلیل کنیم . گفتنی است در شهرستان ملارد برای بیش از 10 هزار و هشتصد نفر ایجاد اشتغال تعهد گردیده که تا کنون این رقم به 14 هزار و 303 نفر رسیده است . در ادامه این جلسه هر کدام از دستگاهها به ارائه گزارش در خصوص ایجاد اشتغال پرداختند.

برخی مشکلات در ثبت اطلاعات و آمار در سامانه رصد و همچنین تعریف واقع بینانه سهمیه اشتغال برای ادارات از برخی خواسته های اعضای کارگروه است

فرماندار شهرستان ملارد در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری این شهرستان ازرشد 132 در صدی ایجاد اشتغال در این شهرستان در سال جاری خبر داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار