از ابتدای سال جاری تاکنون؛

بیش از 12 میلیارد مستمری به مددجویان کمیته امداد شهرستان یزد پرداخت شد

خبرگزاری پانا :مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان یزد گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون، بیش از 12 میلیارد ریال مستمری(کمک معیشت) به مددجویان تحت حمایت این نهاد پرداخت شد.

کد مطلب: ۳۸۶۴۰۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، "محمدرضا کوکب" با بیان این مطلب افزود: کمیته امداد یک نهاد حمایتی بوده و به تدبیر امام راحل و در راستای حمایت از اقشار آسیب‌پذیر جامعه تأسیس شده است.

وی با اشاره به اینکه یکی از مهم‌ترین اهداف تاسیس کمیته امداد تامین عدالت اجتماعی بوده است، اضافه کرد: خوشبختانه با تلاش‌های امدادگران و کمک‌هایی که خیرین در حمایت از خانواده‌های تحت پوشش انجام داده‌اند، اقدامات مطلوبی در راستای بهره‌مندی اقشار آسیب‌پذیر جامعه و نیازمندان انجام شده است.

کوکب در ادامه با اشاره به افرادی که جامعه هدف کمیته امداد محسوب می‌شوند، اذعان داشت: خانواده‌های تحت پوشش این نهاد در قالب طرح مددجویی شامل (زنان سرپرست خانوار، خانواده‌های ایتام، از کار افتادگان) و در قالب طرح شهید رجایی شامل (خانواده‌های نیازمند بالای 60 سال روستایی) هستند.

به گفته مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان یزد هم اکنون تعداد 10 هزار خانوار از خدمات این نهاد بهره مند هستند.

محمدرضا کوکب گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 12 میلیارد ریال کمک معیشت (مستمری) به 5 هزار خانوار تحت حمایت کمیته امداد شهرستان یزد پرداخت شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار