اعلام برنامه‌های سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی در استان اصفهان

خبرگزاری پانا: معاون فرهنگی و امور اجتماعی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان برنامه هاو مراسم‌های مناسبت بزرگداشت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی را در استان اصفهان تشریح کرد.

کد مطلب: ۳۸۴۸۲۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبر گزاری پانا، سیدعلی قریشی ضمن گرامیداشت و تبریک این روز به آزادگان سرافراز هشت سال دفاع مقدس، اظهار کرد: این روز به عنوان یک مناسبت بزرگ برای پاسداشت مقاومت آزادگان والامقام و به منظور تجلیل و پایداری از منزلت و پایداری خانواده‌های معظم آنان است.
معاون فرهنگی و امور اجتماعی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان به تشریح برنامه‌های پیش رو به مناسبت این روز تاریخی پرداخت و افزود: به منظور تجلیل و تکریم از مقام شامخ شهدای آزاده استان، قبور مطهر این عزیزان در گلستان شهدای اصفهان و گلزارهای شهرستان‌ها عطرافشانی می‌گردد.
وی ادامه داد: همچنین به منظور تبیین نقش رسالت بزرگ آزادگان سرافراز در حفظ دستاوردهای نظام و ایستادگی و مقاومت و صبر این عزیزان، سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه 23 مرداد در سراسر استان به آزادگان محترم اختصاص یافت.
قریشی عنوان کرد: در این ایام با توجه به اهمیت شناساندن سیره و نقش آزادگان سرافراز، صدا و سیمای مرکز اصفهان نسبت به پخش خاطرات این عزیزان از طریق رادیو و تلویزیون اقدام خواهد کرد و همچنین تمامی ادارات و دستگاه‌های استان به تجلیل از آزادگان دستگاه خود در این روز خواهند پرداخت.
وی یادآور شد: در این ایام از خانواده شهدای آزاده و آزادگان متوفی دیدار خواهد شد و برای تکریم خانواده آزادگان پیش‌بینی اردوهای یک روزه ویژه آنها شده است.
قریشی در خاتمه نیز به دیدار امام جمعه شهرستان‌ها با آزادگان سرافراز نقاط مختلف استان اصفهان پرداخت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار