تصادف خونین محور هراز 2 کشته و 4 مصدوم برجای گذاشت

خبرگزاری پانا: رئیس جمعیت هلال‌احمر آمل از کشته شدن دو نفر و مصدوم شدن چهار نفر در حادثه خونین جاده‌ای شامگاه‌شنبه در محور مواصلاتی هراز خبر داد.

کد مطلب: ۳۷۹۶۸۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، جمشید نیک‌زاد ضمن اعلام این خبر گفت: دو دستگاه خودروی پژو و کامیون ساعت 18 روز شنبه در محور مواصلاتی هراز با یکدیگر برخورد سنگینی داشتند.

وی افزود: در این حادثه خودروی عبوری پژو که از تهران به سمت آمل تردد داشت در منطقه دو‌آب با ماشین سنگین کامیون در حال تردد به سمت تهران تصادف کرد.

نیکزاد تصریح کرد: در این عملیات اکیپ پایگاه امداد جاده‌ای کهرود با یک دستگاه خودروی ست نجات و آمبولانس به همراه عوامل امدادی اورژانس 115 در محل حادثه حاضر شدند.

رئیس جمعیت هلال‌احمر آمل با بیان اینکه در این حادثه راننده خودروی پژو در دم و زن 50 ساله سرنشین این اتومبیل نیز پس از انتقال به بیمارستان 17 شهریور آمل با توجه به شدت زیاد جراحات وارد شده جان باختند، افزود: سه سرنشین دیگر خودرو پژو نیز برای درمان به بیمارستان 17 شهریور آمل منتقل شدند.

این مسئول با اشاره به کمک‌رسانی اورژانس هوایی 115 شهرستان آمل برای انتقال مجروحان به مرکز درمانی، یادآور شد: راننده 33 ساله خودروی سنگین کامیون هم در این حادثه جراحت برداشت که به بیمارستان 17 شهریور آمل منتقل شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار