مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان خبر داد:

ارائه مشاوره انتخاب رشته دانشگاهی توسط 60 مشاور در زنجان

خبرگزاری پانا: مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: مشاوره انتخاب رشته دانشگاهی به دانش‌آموزان توسط 60 مشاور آموزش و پرورش در زنجان ارائه می‌شود.

کد مطلب: ۳۷۸۵۲۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس آموزش و پرورش پانا - استان زنجان مرتضی تمجیدی در حاشیه بازدید از پایگاه‌ انتخاب رشته ناحیه 2 زنجان اظهار داشت: پایگاه‌های انتخاب رشته استان زنجان آماده ارائه مشاوره به دانش‌آموزان است.

وی با بیان اینکه 20 پایگاه انتخاب رشته در استان زنجان برای ارائه مشاوره به دانش‌آموزان دایر شده است، ادامه داد: تعداد 60 مشاور در این پایگاه‌ها آماده ارائه خدمات مشاوره‌ای هستند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به اهمیت مشاوره در رده‌های مختلف تحصیلی تاکید کرد: باید دانش‌آموزان در زمینه دریافت مشاوره دقت کافی داشته باشند.

تمجیدی با اشاره به اینکه ارائه خدمات در مراکز مشاوره آموزش و پرورش توسط مشاوران تخصصی انجام می‌گیرد، اضافه کرد: این افراد تجربه لازم در زمینه ارائه مشاوره‌های تحصیلی به ویژه انتخاب واحد را دارند.

وی از دانش‌آموزان و اولیای آنها خواست تا از مراکز دارای مجوز مشاوره دریافت کنند، اظهار کرد: مشاوران مراکز مشاوره آموزش و پرورش دارای تجربیات لازم هستند.

در ادامه این بازدید مدیر آموزش و پرورش ناحیه 2 زنجان با بیان اینکه میزان استقبال از مراکز مشاوره‌ای در سال جاری نسبت به سال گذشته افزایش داشته است، خاطرنشان کرد: این افزایش به دلیل گسترش تبلیغات معرفی مراکز مشاوره در سطح شهر است.

حسن مظفری با بیان اینکه ارسال پیام کوتاه به دانش‌آموزان و نصب بنر در میدان‌های اصلی از جمله اقدامات اطلاع‌رسانی آموزش و پرورش در سطح شهرهاست، تصریح کرد: باید از ظرفیت‌های موجود آموزش و پرورش برای هدایت دانش‌آموزان استفاده شود.

مرتضی تمجیدی مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان، محمود عباسی معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان زنجان و حمید بهبودی رئیس اداره مشاوره تربیتی و تحصیلی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان از پایگاه انتخاب رشته ناحیه 2 زنجان واقع در پارک فن‌آموز زنجان بازدید کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار