جلسه مشترکی نماینده مردم میانه ، مدیر کل نوسازی مدارس و مدیر آ. پ میان

مسائل و مشکلات آموزش و پرورش میانه،ترکمانچای،کندوان وکاغذکنان بررسی شد

خبرگزاری پانا :جلسه مشترکی نماینده مردم میانه ، مدیر کل نوسازی مدارس و مدیر آموزش و پرورش استان مسائل و مشکلات آموزش و پرورش میانه،ترکمانچای،کندوان وکاغذکنان بررسی شد.

کد مطلب: ۳۷۷۹۴۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبر گزاری پانا ، در راستای بررسی و حل مشکلات آموزش وپرورش میانه و بخش های تابعه، جلسه مشترکی با حضور مددی نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی ، عیدی مدیر کل نوسازی و تجهیز مدارس استان، صادقی معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش میانه ، سلمانی رئیس آموزش وپرورش ترکمانچای، سینائی رئیس آموزش وپرورش کندوان و احمدی رئیس آموزش وپرورش کاغذکنان در محل معاونت اداره کل و مدیریت آموزش و پرورش میانه برگزار شد.

اسفندیار صادقی معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش میانه ضمن عرض خیر مقدم به حاضرین در سخنانی گفت : با وجود اعتبارات کم، کارهای که اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان در مناطق انجام می دهند قابل تقدیر است .

وی با تشریح مشکلات به کمبود تجهیزات در مدارس اشاره کرد و افزود : از باب تجهیزات مناطق در مضیقه است و محتوای کتب درسی تغییر یافته ولی امکانات متناسب با آن در مدارس تغییر نیافته و بستر لازم برای آموزش کتب جدیدالتالیف فراهم نشده است.

در ادامه جلسه روسای آموزش وپرورش ترکمانچای، کندوان و کاغذکنان مسائل و مشکلات منطقه خود را بیان کردند.

در پایان این نشست مددی نماینده مردم میانه در مجلس شورای اسلامی و عیدی مدیر کل نوسازی و تجهیز مدارس استان عنوان کردند : تمام تلاش و همت خود را جهت حل مشکلات منطقه بکار خواهند گرفت .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار