جلسه برنامه ریزی سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی برگزار شد

خبرگزاری پانا: معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری بوکان گفت: هدف تجلیل از آزادگان، ترویج وگسترش فرهنگ ایثار درجامعه به ویژه برای نسل جوان می باشد.

کد مطلب: ۳۷۵۲۲۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا ، جلسه برنامه ریزی سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی در مورخ 31 تیرماه با حضور امام جمعه، بخشداری مرکزی روسای ادارات بنیاد شهیدوامورایثارگران، صنعت معدن وتجارت ، اتاق اصناف ، شورای اسلامی شهربوکان، دانشگاه آزاداسلامی وسایراعضا درمحل سالن جلسات فرمانداری بوکان برگزار گردید.


در این جلسه ایوب آذین پور، معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری شهرستان بوکان اظهار داشت: کثرت تعداد اسرای عراقی نسبت به ما ، رژیم بعث را به این فکر وا داشت که طرح تبادل اسرا را بپذیرند و مقرر شد هردو کشور با همکاری کمیته ی بین المللی صلیب سرخ در امور اسرای جنگی ، هرچه زودتر تبادل اسرا راآغاز کنند.


وی افزود : در همین راستا، مجلس شورای اسلامی در تاریخ 13/9/68 مصوبه ای را تنظیم کردکه طی آن ،ستاد رسیدگی به امور آزادگان تشکیل شد و همه چیزبرای استقبال از آزادگان سرافراز آماده شد.


ایوب آذین پور با اشاره به بازگشت اولین گروه آزادگان به کشور بیان کرد : در 26 مرداد سال 69 اولین گروه آزادگان سربلند به میهن اسلامی بازگشتند و شور وخاطرات پیروزی انقلاب را در یادها زنده کردند.

وی اظهار داشت : شماری از این افراد ، به علت همکاری نکردن ارتش عراق و یا به علت عدم رسیدگی پزشکی و بهداشتی در زمان مجروحیت به شهادت رسیدند.


ایوب آذین پورهدف تجلیل از آزادگان را ترویج وگسترش فرهنگ ایثار درجامعه وبین مردم به ویژه جوانان ذکرکرد وبا اشاره به اعتقادات دینی و به واسطه باور ملی به این امرمقدس افزود : انتظار می رود با همکاری ادارات همایش شهرستانی تجلیل از این آزادگان سرافراز به بهترین شکل ممکن اجرا شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار