نماینده مردم بهارستان در مجلس شورای اسلامی:

ضرورت توجه به تأمین اجتماعی در جهت ایجاد امنیت اجتماعی

خبرگزاری پانا: نماینده مردم شهرستان‌های رباط کریم و بهارستان در مجلس شورای اسلامی گفت: سازمان تأمین اجتماعی باعث به وجود آمدن امنیت اجتماعی در سطح جامعه است.

کد مطلب: ۳۷۳۶۴۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، ابراهیم نکو در دیدار با رئیس اداره تأمین اجتماعی شهرستان‌ بهارستان اظهار کرد: تأمین اجتماعی به عنوان سازمانی است که پیام‌آور عدالت و امنیت اجتماعی و روانی در جامعه بوده و نقش اساسی این سازمان انکارناپذیر است.

نماینده مردم شهرستان‌های رباط کریم و بهارستان در مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک هفته تأمین اجتماعی به کارکنان این مجموعه تصریح کرد: تلاش‌های بی‌وقفه‌ای که از سوی کارکنان تأمین اجتماعی شهرستان بهارستان به دلیل کثرت جمعیت و کوچکی مکان اداری و نیز کمبود نیرو صورت گرفته است را نمی‌توان نادیده گرفت که در یک ساختمان معمولی پاسخگوی جمعیت 700 هزار نفری هستند.

نکو با اعلام اینکه ساختمان موجود فضای مناسبی برای ارائه خدمات مطلوب‌تر نیست، خواستار نگاه ویژه استان تهران به این مقوله مهم در سطح شهرستان بهارستان شد.

وی همچنین از مدیریت وقت این اداره که تلاش‌های بسیار گسترده‌ای در راستای ساماندهی و شکل‌گیری ابتدایی این مرکز انجام داد، قدردانی کرد.

رئیس اداره تأمین اجتماعی شهرستان بهارستان نیز در این دیدار ضمن خیرمقدم به نماینده مردم شهرستان‌های رباط کریم و بهارستان در مجلس شورای اسلامی گفت: هفته تأمین اجتماعی فرصتی است تا بتوانیم دستاوردهای این مجموعه را برای مردم و مسئولان تشریح کنیم.

علیرضا بخشنده با اشاره به خدمات و نقش اساسی سازمان تأمین اجتماعی اظهار کرد: این سازمان متعلق به حدود 40 میلیون نفر از آحاد جمعیت کشور است، از این‌ رو می‌تواند نقش اساسی را در سطح جامعه ایفا کند.

وی با اشاره به جمعیت زیر پوشش این سازمان در شهرستان بهارستان بیان کرد: شهرستان بهارستان هم‌اکنون دارای 34 هزار بیمه‌شده اصلی و 7 هزار مستمری‌بگیر بوده که در مجموع 160 هزار خانواده را زیر پوشش خود قرار داده است.

رئیس اداره تأمین اجتماعی شهرستان بهارستان با اشاره به امکانات ناچیز این سازمان به لحاظ مکان فیزیکی نیز گفت: خوشبختانه با پیگیری‌های صورت گرفته این اداره از تیپ 2 در آینده نزدیک به تیپ یک ارتقا خواهد یافت که با ارتقای این چارت سازمانی می‌توانیم در راستای خدمات‌دهی بیشتر به مراجعان خدمات شایسته‌تری را ارائه دهیم.

/خبرنگار:زهرا فتحعلی زاده/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار