کارشناس مسئول شاهدوایثارگران آموزش وپرورش خراسان شمالی درگفت وگو با پا

ثبت نام بیش از 2400 دانش آموز در مدارش شاهد خراسان شمالی

خبرگزاری پانا: کارشناس مسئول شاهد و ایثارگران اداره کل آموزش وپرورش خراسان شمالی گفت: تاکنون دو هزارو 450 دانش آموز درمدارس شاهد استان ثبت نام کرده اند.

کد مطلب: ۳۷۳۰۱۸
لینک کوتاه کپی شد

جمشید عین بیگی در گفت و گو با خبرنگار آموزش و پرورش پانا با اشاره به اینکه ، ثبت نام از دانش آموزان بصورت اینترنتی در سامانه سجا انجام می شود افزود: ثبت نام از دانش آموزان پایه اول از اول خرداد ماه تا 15 خرداد و ثبت نام دانش آموزان پایه اول متوسطه (هفتم) نیز از اول تیرماه تا 15 تیرماه سال جاری انجام شد.

وی گفت: تاکنون هزارو 350 دانش اموز پایه اول ابتدایی و هزاو 100 دانش آموز پایه اول متوسطه ثبت نام کرده اند.

عین بگی افزود: ثبت نام از دانش آموزان بر اساس اولویت ایثارگری شامل فرزندان شهید، آزاده، ایثارگر و رزمنده می باشدکه بعد از بررسی مدارک و کسب امتیاز، ثبت نام بصورت قطعی انجام می گیرد.

کارشناس مسئول شاهد و ایثارگران آموزش و پرورش استان در ادامه عنوان کرد: علاوه بر ثبت نام پایه اول ابتدایی و پایه اول متوسطه، پایه های دیگر نیز از اول مرداد تا 15 مرداد ثبت نام می شدند.

وی تصریح کرد: در مجموع 39 مدرسه شاهد و ایثارگردر استان فعال هستند که شامل 29 مدرسه شاهد 10 مدرسه ایثارگراست.

کارشناس مسئول شاهدو ایثارگر اداره کل آموزش و پرورش استان گفت:از این تعداد 15 مدرسه شاهد ابتدایی، 6 مدرسه متوسطه اول و 8 مدرسه متوسطه دوم می باشد.

عین بیگی افزود: 3 مدرسه دخترانه و 3 مدرسه پسرانه پایه اول متوسطه، 9 مدرسه دخترانه و 6 مدرسه پسرانه پایه اول ابتدایی در استان فعالیت دارد.

وی در خصوص هزینه های ثبت نام مدارس شاهد گفت: گرفتن هزینه از دانش آموزان فقط برای فوق برنامه ها است و دانش آموزان هزینه اضافی پرداخت نخواهند کرد و در حال حاضر، اولیاء دانش آموزان در تأمین تجهیزات مدارس و فوق برنامه ها کمک های خوبی داشته اند.

عین بیگی در ادامه با اشاره به اینکه ،مدارس شاهد از امکانات خوبی برخوردارند افزود: مدارس مجهز به کتابخانه ، آزمایشگاه و کلاس ها ی هوشمند هستند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار