رییس دادگستری شهرستان خلخال خبر داد:

کمک دو میلیارد ریالی خیرین خلخالی به آزادی 53 زندانی مالی

خبرگزاری پانا:رییس دادگستری خلخال گفت: در دو سال گذشته با پرداخت بیش از 20 میلیارد ریال کمک های مالی مردم خیرخلخال و ستاد دیه 53 زندانی مالی زندان خلخال آزاد و به زندگی خود برگشته اند.

کد مطلب: ۳۶۵۹۸۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، علی رمضان پور در جمع دهیاران و اعضای شورای اسلامی بخش مرکزی این شهرستان افزود: جشن گلریزان امسال مشارکت دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی روستاها با هدف کمک به آزادی زندانیان مالی چهارشنبه دهم تیر در مجتمع فرهنگی ارشاد خلخال برگزار خواهد شد.

وی گفت: برای آزادی 24 زندانی مالی و 13 زندانی ناتوان در پرداخت مهریه محبوس در زندان خلخال بیش از 15 میلیارد ریال کمک مالی مردم و ستاد دیه نیاز است.

رمضان پور اظهارامیدواری کرد با مشارکت دهیاران و اعضای شورای اسلامی در برگزاری جشن گلریزان و جمع آوری کمک های خیر خواهانه مردم خیر روستاها مبلغ مورد نیاز برای آزادی زندانیان مالی زندان خلخال در ماه مبارک رمضان تامین و زمینه برای آزادی این زندانیان فراهم شود.

احمد قنبری بخشدار مرکزی خلخال نیز در این جلسه گفت: با مشارکت دهیاران و اعضای شورای اسلامی روستاهای این بخش میزان کمک های مردمی به این امرخیرخواهانه نسبت به سال گذشته افزایش خواهد یافت.

گفتنی است: شهرستان خلخال با 95 هزار نفر جمعیت در 105 کیلومتری جنوب اردبیل قرار دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار