معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش مازندران:

برای رسیدن كشور به توسعه پایدار، باید بر رشته های فنی و حرفه ای و كاردانش سرمایه گذاری كرد

خبرگزاری پانا : معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش مازندران گفت :برای رسیدن كشور به توسعه پایدار، باید بر رشته های فنی و حرفه ای و كاردانش سرمایه گذاری كرد.

کد مطلب: ۳۵۸۳۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری پانا ، حسین كمالی معاون پرورشی و فرهنگی در جمع مدیران و مشاوران مدارس شهرستان بهشهر به بیان نقش تربیتی عاشورا در زندگی مسلمانان و ایجاد روابط حسنه بین خانواده و جامعه تصریح كرد: توجه به روابط انسانی با سایر عناصر از وظایف مهم مدیران مدارس دانست

وی گفت: مدیران باید با شناخت ویژگی ها و خصوصیات اجتماعی، سیاسی، مذهبی، اخلاقی و فرهنگی خانواده و جامعه، تلاش نمایند تا گام های زیر بنایی را در ایجاد رابطه حسنه بردارند .

معاون پرورشی و فرهنگی جلب مشاركت اولیا، معلمان، دانش آموزان و ... را با دادن وظایف و مسئولیت ها به آنان، از مصادیق رابطه حسنه دانست.

وی با استناد به مفاد سند تحول بنیادین و ساحت های شش گانه تعلیم و تربیت، به اهمیت توجه به دانش آموزان و ایجاد زمینه های رشد و بالندگی، ایفای نقش تربیتی و نیز ارتقای كیفیت آموزشی و بهره گیری مطلوب از فن آوری، تكنولوژی و آزمایشگاه اشاره نمود .

حسین كمالی در ادامه با بیان اینكه نگاه آموزش و پرورش ،جذب دانش آموزان به دوره های فنی و حرفه ای و كار دانش است ، تصریح نمود : مدیران و مشاوران مدارس می توانند در هدایت تحصیلی دانش آموزان تاثیر گذار باشند و مزیت های آموزش مهارت های فنی و حرفه ای و كاردانش را با توجه به توانمندی ها و علایق دانش آموزان و نیازهای شغلی جامعه، برای اولیا بازگو كنند چرا كه برای رسیدن كشور به توسعه پایدار باید بر رشته های فنی و حرفه ای و كاردانش سرمایه گذاری كرد.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش مازندران در پایان هدف از هدایت تحصیلی دانش آموزان به رشته های فنی و حرفه ای و كار دانش را، آموزش مهارت های فنی عنوان نمود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار