مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو زنجان گفت:

افزایش مدارس هئیت امنایی،تعامل اولیا در امور آموزشی است

خبرگزاری پانا: دبیر شورای آموزش و پرورش شهرستان زنجان نیز در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان زنجان با تاکید بر ضرورت افزایش تعداد مدارس هئیت امنایی در شهر زنجان اظهار کرد: هدف از افزایش تعداد مدارس هئیت امنایی افزایش میزان تعامل اولیا در امور آموزشی است.

کد مطلب: ۳۵۶۴۷۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا، جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان زنجان در سالن کوثر فرمانداری برگزار شد.

در این جلسه که با حضور مجید فرخی فرماندار، رئیس شورای آموزش و پرورش، حسن مظفری دبیر شورای آموزش و پرورش و سایر اعضای شورای شهرستان زنجان برگزار شد وضعیت روند هئیت امنایی شدن مدارس شهر زنجان و ساماندهی سرویس دانش‌آموزان مورد بررسی قرار گرفت .

فرماندار شهرستان زنجان در پایان این جلسه از احداث ساختمان جدید فرمانداری در شهرک بهارستان زنجان خبر داد و افزود: ساخت این ساختمان با زیربنایی بالغ بر 5 هزار و 500 متر مربع در دستور کار قرار دارد .

مجید فرخی با بیان اینکه اعتبارات مربوط به ساخت ساختمان جدید فرمانداری تامین شده است، خاطرنشان کرد: ساختمان فعلی فرمانداری نیز به آموزش و پرورش باز پس داده می‌شود .

دبیر شورای آموزش و پرورش شهرستان زنجان نیز در حاشیه این جلسه با تاکید بر ضرورت افزایش تعداد مدارس هئیت امنایی در شهر زنجان اظهار کرد: هدف از افزایش تعداد مدارس هئیت امنایی افزایش میزان تعامل اولیا در امور آموزشی است .

حسن مظفری با بیان اینکه در بحث هئیت امنایی شدن مدارس اهداف مالی دنبال نمی‌شود، تصریح کرد: کیفیت‌بخشی آموزش مهم‌ترین هدف اجرای طرح افزایش مدارس هئیت امنایی در شهر زنجان است .

گفتنی است، در این مراسم از فعالان شورای آموزش و پرورش شهرستان زنجان قدردانی شد و دبیرخانه این شورا پس از دو سال فعالیت در آموزش و پرورش ناحیه 2 زنجان به آموزش و پرورش ناحیه یک زنجان انتقال یافت.

/رجایی/

انتهای پیام/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار