رییس گروه طرح وبرنامه آموزش وپرورش فارس خبرداد:

اعلام جدول نیاز به منابع انسانی (نیرو)برای سال تحصیلی 95-1394

خبرگزاری پانا: رییس گروه طرح وبرنامه آموزش وپرورش فارس نیاز،ومازاد مناطق را به منابع انسانی در سال تحصیلی 95-1394 اعلام کرد.

کد مطلب: ۳۵۶۴۷۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، ابراهیم قادری گفت: در اجرای سیاست های راهبردی ساماندهی منابع انسانی و عملیاتی نمودن مفاد برنامه توسعه سنواتی و ساماندهی عوامل آموزشی برای سال تحصیلی 95-94 و همچنین برای تسریع در روند نقل و انتقال درون استانی و برون استانی ، جدول نیاز و عدم نیاز ادارات مناطق و شهرستان ها به منابع انسانی به تفکیک دوره،جنسیت و رشته به ادارات اعلام شده که ادارات براساس جداول نیاز و عدم نیاز به نیروی انسانی و با رعایت موازین قانونی نسبت به موافقت با ورود ویا خروج فرهنگیان محترم اقدام نمایند.
رییس گروه طرح وبرنامه آموزش وپرورش فارس گفت : بر اساس قرارداد منابع انسانی وکلاس ودانش آموز که بصورت تحت وب با ادارات آموزش وپرورش مناطق وشهرستان های استان منعقد شده نیاز ومازاد نیروی انسانی در ادارات برای سال تحصیلی 95-94 مشخص شده ونقل وانتقال همکاران بر اساس این قرارداد صورت خواهد گرفت .
وی افزود:در دوره ابتدایی در برخی از مناطق با مازاد نیرو مواجه هستیم که در مجموع در این دوره 531 نفر مازاد و1500 نفر کمبود داریم .در دوره متوسطه اول نیز 1473 نفر کمبود و733 نفر مازاد نیرو داریم در متوسطه دوم نیز در مناطق محروم استان 488 نفر کمبود و3796 نفر مازاد داریم
قادری همچنین گفت : با توجه به عدم پذیرش دانش آموز در پایه اول متوسطه دوم در سال تحصیلی 95-94 در این دوره 3796 نفر مازاد نیرو داریم که یک سوم آن در نواحی چهار گانه می باشد وی افزود . بر اساس شیوه نامه ساماندهی سال تحصیلی 95-94 همکاران مازاد باید نیاز متوسطه اول را پوشش دهند. در زمان موافقت با خروج در دوره متوسطه اول ودوم نیاز این دو دوره در گروه های تدریس مشترک بصورتیکپارجه محاسبه شود.
رییس گروه طرح وبرنامه گفت به منظور حفظ انگیزه در نیروهای تمام وقت برای کسانی که بیش از 4 ساعت کسری ساعت دارند به تناسب کسری ساعت امتیاز مهارت حق شاغل وفوق العاده سختی کار آنان کسر خواهد شد لذا ادارات در صورت عدم نیاز وداشتن نیروی مازاد با انتقال موقت آنان موافقت نمایند .
وی گفت موافقت با ورود وخروج نیرو بر اساس جدول نیاز وعدم نیاز بوده می باشد - این جدول با محاسبه نیروهای خروجی ( نیروهای بازنشسته ،مرخصی زایمان ،بدون حقوق ، ترخیص سربازمعلم ،انتقال موقت ورودی و... )ومحاسبه نیروهای ورودی (انتقال موقت خروجی ،پذیرش سرباز معلم وبازگشت ازسایر دوره ها و ... )می باشد .
قادری در ادامه افزود بمنظور حل مشکل همکاران وپوشش ساعت مورد نیاز مناطق در رشته هایی که مازاد نیرو دارید ، به شرط عدم نیاز در سایر پست ها با خروج همکاران مازاد موافقت شودودر گروه های تدریسی که با کمبود نیرو مواجه هستید چنانچه با خروج نیرو موافقت شود ، برای حق التدریس ایجاد شده ساعتی به آن ادارات تعلق نخواهد گرفت .( نیروی ابتدایی به دلیل نیاز اکثر مناطق مستثنی می باشد (.
ایشان افزودند که موافقت با ورود بمنزله پوشش دادن نیاز آن اداره بوده ودر صورت رعایت نکردن نیاز در آن رشته ،به ازای هرنفر ورودی 24 ساعت ازسرجمع اضافه تدریس آن اداره کسر خواهد شد.
عضو شورای برنامه ریزی آموزش وپرورش فارس گفت که به دلیل مازاد نیرو در نواحی چهار گانه وبرخی شهرستان ها برخوردار ورود نیرو خواهر به این مناطق ونواحی در رشته های متوسطه اول ودوم وفنی وحرفه ای ممنوع بوده ودر صورت مازاد بودن در مبداء وموافقت با خروج آنان در مناطق برخوردار در صورت گذراندن دوره آموزشی و موفقیت در این دوره ها بصورت مشروط به تدریس در دوره ابتدایی به این ادارات مورد نیاز منتقل خواهند شد .
وی در پایان افزود با توجه به مازداد نیروی خواهر در استان در رشته های متوسطه از نیروهایی که قصد ورود به استان را دارند وضعیت نیاز و عدم نیاز در استان را مد نظر قرار دهند چرا که در نواحی شیراز به جز نیروی ابتدایی در هیچ رشته ای نیاز به نیروی خواهر وجود ندارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار