بهبود فضای کسب و کار اولویت اصلی وزرات اقتصاد و دارایی همدان

خبرگزاری پانا: مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان همدان، گفت: سال گذشته در راستای اجرای اقتصاد مقاومتی رویکرد دولت تدبیر و امید و وزیر اقتصادی و دارایی فضا را به سمتی برد که ۷۰ درصد بودجه دولت از درآمدهای غیر نفتی تأمین و درآمدهای نفتی که سهم آیندگان نیز هست در صندوق ذخیر ارزی نگهداری و صرف فعالیت های تولیدی، عمرانی و غیره شود

کد مطلب: ۳۵۴۹۸۴
لینک کوتاه کپی شد

سید ناصر محمودی در گفت و گو با خبرنگار پانا گفت: شایعات و اطلاع رسانی های نادرست مبنی بر افزایش ۵۰ درصدی مالیات ها در همدان واقعیت ندارد.

وی گفت: تعدادی از مدیران استان میزان افزایش درآمد مالیاتی استان را ۵۰ درصد عنوان کرده اند درحالیکه مالیات استان ۵۰ درصد افزایش پیدا نکرده بلکه مجموعه درآمدهای استان از جمله مالیات ۸۰ درصد از درآمدهای استان را پوشش می دهد.
محمودی افزود: امروز اقتصاد و دارایی به عنوان ابر وزارت خانه نظام جمهوری اسلامی ایران در سیاست های کلان کشور اثرگذار است و فعالیت می کند و به تعبیر مقام معظم رهبری فرماندهی اقتصاد کشور را برعهده دارد.
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی همدان با اشاره به اینکه در استان هماهنگی و همدلی بیشتری در تیم اقتصاد و دارایی در حال شکل‌گیری است، ادامه داد: این هماهنگی برای توسعه اقتصادی و تحقق اقتصاد مقاومتی لازم و ضروری است که در استان همدان وجود دارد.
وی جذب سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی را از دستاوردهای همایش بین‌المللی سرمایه‎گذاری دانست و افزود: یک سرمایه‌گذار در شهرستان رزن با شریک کره‌ای و تیم استان وارد مذاکره شد که جواز تاسیس صادر و کلنگ زنی آن در ابتدای امسال انجام شد.
مدیرکل اقتصاد و دارایی استان با اشاره به همت همگانی برای توسعه اقتصادی استان، عنوان کرد: باید به سرمایه‌گذار به عنوان و عامل ایجاد امنیت نگاه شود چرا که این سرمایه‎گذار است که ایجاد شغل و امنیت را فراهم می‌کند و اداره کل اقتصاد و دارایی با ایجاد مرکز خدمات سرمایه‌گذاری، تمام تلاش خود را برا توسعه اقتصادی استان انجام می‌دهد.

/مجید عزت پور/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار