برگزاری مراسم تجلیل از قهرمانان فراملی و جوانان برتر همدان

خبرگزاری پانا: مدیر کل ورزش و جوانان استان، گفت: جشنواره تجلیل از جوانان برتر و ورزشکاران قهرمان استان همدان به مناسبت میلاد با سعادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان برگزار می شود.

کد مطلب: ۳۵۴۸۱۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، سیدعبدی افتخاری با اشاره برگزاری جشنواره تجلیل از جوانان برتر استان همدان به مناسبت فرارسیدن میلاد با سعادت حضرت علی اکبر (ع) و روز جوان اظهار داشت: هدف از این جشنواره ارتقای انگیزه و روحیه خود باوری در جوانان ورزشکار و شناسایی و معرفی نخبگان استان است.
وی افزود: ورزشکاران و نخبگان این جشنواره در زمینه های علمی، ورزشی، کارآفرینی و دانش آموز شناسایی شده و با بررسی مدارک ارائه شده، از ۱۲ نفر از نخبگان، ۳۱ ورزشکار، دو داور بین المللی و دو مربی ملی تقدیر خواهد شد.
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان با اشاره به سایر نفرات گفت: همچنین ۱۲ نخبه جوان در زمینه های کشاورزی، ورزشی، دانش آموزی، دهیاری، توانمندی های خاص، علمی، کارآفرینی، قرآنی، سمن ها و نوجوان نمونه تجلیل خواهند شد.
افتخاری عنوان کرد: ورزشکاران برتر رشته های والیبال، دوومیدانی، قایقرانی، پینگ پنگ بیماران خاص، کشتی، بدنسازی و پرورش اندام، فوتبال ناشنوایان، انجمن ورزشی، پرش با اسب، وزنه برداری و جودو که مقامهای آسیایی، بین المللی و جهانی را در سال ۱۳۹۳ بدست آوردند نیز در این مراسم تجلیل می شوند.
وی همچنین بیان کرد: همچنین در این مراسم از زهره ابوطالبیان و نادر شاملو دو مربی تیم های ملی پینگ پنگ بیماران خاص و پینگ پنگ نوچوانان و عادل برقعی داور بین المللی تنیس و لطف الله خاکساری داور مسابقات جهانی کشتی پهلوانی در تاجیکستان به مسابقات جهانی نیز تجلیل خواهد شد.
افتخاری افزود: این مراسم با حضور استاندارهمدان و مسئولین استانی روز سه شنبه ۱۲ خرداد ماه در تالار فجر همدان برگزار می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار