کشف انواع قرص های غیر مجاز به دست مرزبانان هنگ مرزی سردشت

خبرگزاری پانا: فرمانده مرزبانی آذربایجان غربی از کشف داروهای غیر مجاز در ارتفاعات مرزی رشکان به دست مرزبانان هنگ مری سردشت خبر داد.

کد مطلب: ۳۵۲۳۰۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، "سردار شهرام عباسی" فرمانده مرزبانی آذربایجان غربی در راستای حمایت از داروهای داخلی و حفاظت از جان عموم مردم از مصرف داروهای غیرمجاز و زیان‌آور، مرزبانان هنگ مرز سردشت در ارتفاعات مرزی رشکان موفق به کشف 67 هزار و 900 عدد انواع قرص‌های غیرمجاز شدند.

وی با تاکید بر تشدید برخورد با قاچاقچیان داروهای غیرمجاز و زیان‌آور، تصریح کرد: مبارزه جدی با قاچاق کالا توسط مرزبانان این فرماندهی در دستور کار قرار دارد و در این میان آنچه با سلامت مردم در ارتباط است بیش از هر مورد دیگری حائز اهمیت است.

فرمانده مرزبانی آذربایجان غربی با اشاره به نامشخص بودن کیفیت داروها و ضرر جانی آنها برای مردم، افزود: مردم در مقابله با چنین داروهایی نباید به راحتی و بدون آگاهی از آنها استفاده کنند چنان‌که علاوه بر ضرر جانی غیرقابل جبران با خریدن این‌گونه داروها، استفاده از تولیدات داخلی را کمرنگ می‌کند.

عباسی از وجود امنیت کامل در مرزهای استان خبر داد و گفت: هم اکنون با تلاش‌هایی که انجام می‌شود امنیت کامل در مرزها وجود دارد و در این خصوص اشرافیت خوبی نیز بر مرزهای استان حاکم است.

وی با بیان اینکه تمام تلاش خود را برای جلوگیری از تحرک قاچاقچیان به ‌کار گرفته‌ایم، ادامه داد: قاچاق کالا و ارز ضربه جبران‌ناپذیری بر پیکره اقتصادی کشور وارد می‌سازد و در این راستا باید تمام اعضای ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز تمام تلاش خود را به کار گیرند.

عباسی با بیان اینکه با تردد غیرمجاز در مرزها برخورد جدی انجام می‌گیرد، اعلام کرد: در این راستا مرزبانان با بهره‌گیری از ابزارهای نوین و به روز مرزها را کنترل و اجازه تردد غیرمجاز به افراد در مرزها را نمی‌دهند.

فرمانده مرزبانی آذربایجان غربی ادامه داد: در این راستا با توجیه مرزنشینان نیز شاهد رعایت این موضوع از سوی مرزنشینان هستیم و تردد در نقاط صفر مرزی توسط مرزنشینان عمدتا از سر ناآگاهی است.


ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار