محمد حسین کبیر؛

هدف کانون مداحان تعلیم وتربیت مداحان عالم و با تجربه

خبرگزاری پانا: رئیس کانون مداحان استان گلستان گفت؛ اردوی زیارتی –سیاحتی اعضای کانون مداحان با رویکرد تجلیل و تكریم از عوامل اجرایی اعتكاف در 24الی 26 اردیبهشت برگزار شد.

کد مطلب: ۳۵۱۶۸۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا،محمد حسین کبیر با اعلام این خبر افزود: سازمان تبلیغات اسلامی استان گلستان با كسب منابع از خیرین و ارادتمندان به قرآن و اهل بیت (ع) و با هماهنگی و همكاری كانون مداحان و شاعران آیینی و شورای محترم هیأت مذهبی ، سفر زیارتی كریمه آل طاها و حضرت فاطمه معصومه (س)همزمان با شهادت امام كاظم(ع) در آستانه فرا رسیدن بعثت بیامبر برگزار کرد.

وی با بیان اثر معنوی این سفر خاطر نشان کرد: در این سفر ضمن توفیق حضور در جوار مرقد امام راحل(ره) به دعا و عبادت و نماز و مدیحه سرایی برداخته شد و در طول مسیر سفر دیداری از حضرت آیت الله علوی گرگانی از مراجع عظام تقلید، بازدید از امام زاده سلطانعلی فرزند امام محمد باقر (ع)،مشهد اردهال و دیگر مکانهای مقدس همجوارصورت گرفت .

کبیر اذعان کرد: یكی دیگر از ویژگی های این سفر، توجه به شهیدان هشت سال دفاع مقدس بود که معنویت این سفر را مضاعف نمود و با اهداء هدیه به خانواده های شهدا حاضر در جمع از این بزرگواران تجلیل شد.

رئیس کانون مداحان استان گلستان در پایان ضمن تشکر دیگر از بزرگواران شرکت کننده و از جمله كانون مداحان مجمع ذاكرین شورای هیأت مذهبی ادامه داد: امید است که توفیقات الهی در اشاعه فرهنگ اسلام ناب و اهل بیت عصمت و طهارت از طریق تعلیم و تربیت مداحان با تجربه و عالم که از اهداف این کانون است صورت گیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار