بار دولت برای مدرسه‌سازی بر دوش خیرین است

خبرگزاری پانا: نوبخت با توجه به كاهش منابع مالی در سال جاری در حوزه ردیف بودجه برای تكمیل مدارس پیش بینی شده است.

کد مطلب: ۳۵۰۲۷۲
لینک کوتاه کپی شد

محمدباقر نوبخت طی سخنانی در هفدمین همایش خیرین مدرسه‌ساز که در سالن همایش‌های بین‌المللی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران برگزار شد، گفت: هر زمان که خیرین گردهمایی داشته باشند، آب دستم باشد زمین می‌گذارم و خود را به این عزیزان می‌رسانم زیرا تجلیل و تکریم آنان در دولت برای من فریضه است.

وی ادامه داد: در سازمان برنامه و بودجه آنچه نشان‌دهنده تکریم خیرین توسط ما بوده را در قانون بودجه به انجام رسانده‌ایم اما سال گذشته به علت کاهش قیمت نفت و کمبود منابع موفق نشدیم تمامی منابع پیش‌بینی‌شده را به این حوزه تخصیص دهیم.

نوبخت افزود: سال گذشته به علت مسائل پیش‌آمده، 81 الی 82 درصد منابع پیش‌بینی‌شده تحقق یافت و به علت محافظه‌کاری‌ها برای جلوگیری از کسری بودجه، پرداخت‌هایمان نیز در این حوزه همان 81 تا 82 درصد بود.

رئیس سازمان برنامه و بودجه اظهار کرد: در سال جاری در حوزه ردیف بودجه برای تکمیل مدارس با وجود کاهش منابع مالی 100 درصد بودجه پیش‌بینی‌شده را اختصاص دادیم. همچنین در بودجه سال 94 اعتبارات جاری در حوزه مدرسه‌سازی تا 6 درصد افزایش داشته و اعتبارات عمرانی آن نیز به 42 الی 43 هزار میلیارد تومان رسیده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار