گزارش سایت فدراسیون جهانی قایقرانی از درخشش عادل مجللی

خبرگزاری پانا: سایت فدراسیون جهانی قایقرانی در گزارشی از مدال‌آوران رقابت‌های کاپ یک جهانی صحبت کرده که در آن به مدال برنز عادل مجللی نیز اشاره کرده است.

کد مطلب: ۳۴۹۲۷۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا،‌ رقابت‌های کاپ یک قایقرانی جهان به میزبانی پرتغال در حال برگزاری است که در جریان این مسابقات عادل مجللی ملی‌پوش کانو کانادایی ایران در ماده یک نفره 500 متر توانست به مدال برنز برسد. فدراسیون جهانی قایقرانی در گزارشی که از این مسابقات داشته به عملکرد او اشاره کرده که توانسته نخستین مدال قایقرانی ایران را در این رقابت‌ها کسب کند.

گزارش سایت فدراسیون جهانی به شرح زیر است:

در رقابت‌های کاپ یک جهانی 2015 مارک اولدرشاو از کانادا توانست به مدال طلای بخش 500 متر برسد و پس از او کیانگ لی از چین به مدال نقره رسید. عادل مجللی از ایران نیز توانست به مدال برنز این مسابقات دست پیدا کند. این برای نخستین بار است که قایقرانی از ایران توانسته در این سطح از مسابقات قایقرانی جهان به مدال برسد.

کاپ جهانی قایقرانی در سه سطح برگزار می‌شود که اکنون پرتغال میزبان کاپ یک جهانی است. آلمان میزبان کاپ دو جهانی خواهد بود که پنج روز است و پس از آن قایقران‌ها برای حضور در کاپ سه جهانی راهی دانمارک می‌شوند.

عادل مجللی ملی‌پوش قایقرانی ایران است که در بازی‌های آسیایی نیز به مدال برنز رسید. او در مسافت 200 متر ششم شد اما در مسافت 500 متر با ثبت زمان 1:47:452 به مدال برنز رسید. مجللی یکی از شانس‌های قایقرانی ایران در کسب سهمیه المپیک ریو محسوب می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار