برگزاری مستمر جلسات «منتظران موعود» با حضور اعضای حلقه‌های صالحین

خبرگزاری پانا: مسئول آموزش و تربیت تعالی حوزه مقاومت خادم‌پر همدان بر برگزاری مستمر جلسات «منتظران موعود» با حضور اعضای حلقات صالحین در راستای رشد و ارتقای ابعاد آموزشی، مهارتی و بصیرتی هر یک از اعضا تأکید کرد.

کد مطلب: ۳۴۹۱۰۱
لینک کوتاه کپی شد


به گزارش خبرگزاری پانا، هادی عاشقلو در جلسه مشترک زیر رده‌های نیروی انسانی و آموزش و تربیت و تعالی حوزه مقاومت خادم پر همدان به تشریح برنامه‌های ابلاغی مسئولان آموزش پرداخت و بیان کرد: هر پایگاه مقاومت باید یک سایت صالحین مخصوص به خود داشته باشد و مطالب آموزشی، بصیرتی و مهارتی خود را در آن به اشتراک بگذارد.
وی افزود: هر پایگاه باید هر ماه یک جلسه «منتظران موعود» با حضور اعضای حلقات صالحین برگزار کند و با آموزش مطالب مهارتی آموزش بصیرتی به رشد این ابعاد در وجود هر یک از اعضا بپردازد.
مسئول نیروی انسانی حوزه مقاومت خادم‌پر همدان نیز در ادامه این جلسه اظهارداشت: نیروی انسانی رکن اول هر مجموعه‌ای است.
جواد جعفری با بیان اینکه مسئولان نیروی انسانی پایگاه‌های تابعه باید با همکاری فرمانده پایگاه خود در برگزاری بهتر برنامه‌ها تلاش کند، گفت: برنامه ابلاغی نیروی انسانی هر پایگاه تهیه و برای مسئولان نیروی انسانی هر پایگاه ارسال شده است.
وی ابراز داشت: امید است با برنامه‌های ابلاغی مشکلات مسئولان نیروی انسانی آنها در رابطه با ثبت سوابق‌ها و... کاهش یابد.
مسئول نیروی انسانی حوزه مقاومت خادم‌پر همدان با بیان اینکه شناسنامه هر پایگاه هویت آن پایگاه است، اضافه کرد: این وظیفه مسئولان نیروی انسانی است که با همکاری فرمانده پایگاه خود همانند آموزش های داده شده شناسنامه پایگاه خود را تهیه کرده و آن را به حوزه مقاومت تحویل دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار