مدیر آموزش و پرورش لامرد در گفت و گو با پانا خبر داد:

برگزاری همایش خیرین مدرسه ساز در لامرد

خبرگزاری پانا: مدیریت آموزش و پرورش لامرد گفت: همایش خیرین مدرسه ساز 27 اردیبهشت ماه در سالن اجتماعات معلم شهر لامرد برگزار می شود.

کد مطلب: ۳۴۸۷۵۵
لینک کوتاه کپی شد

ابراهیم صفری در گفت و گو با پانا با اشاره به برگزاری چهارمین همایش خیرین مدرسه ساز شهرستان لامرد، اظهار کرد: این همایش، فردا 27 اردیبهشت ماه جاری در سالن اجتماعات معلم لامرد برگزار می شود.

مدیر آموزش و پرورش لامرد افزود: برگزاری همایش های خیرین مدرسه ساز، گامی در جهت گسترش فرهنگ مشارکت عمومی است.

وی با اشاره به اهمیت برگزاری همایش های خیرین اظهار داشت: نقش خیرین و نیکوکاران در پیشرفت و تعالی جامعه، مهم و تاثیرگذار است و می تواند گام های موثری در توسعه همه جانبه جامعه داشته باشد،

صفری خاطر نشان کرد: خیرین مدرسه ساز با خدمات شایسته خود به نظام تعلیم و تربیت یاری می رسانند و هدف این خیران، ساختن جامعه کمال یافته و به تبع آن، ساختن انسان های کامل است؛ چرا که بدون علم و آگاهی، هیچ جامعه ای به سعادت نمی رسد.

این مقام مسول تصریح کرد: کار خیر یک نوفیق الهی است که نصیب بندگان صالح خداوند می شود و خیرین مدرسه ساز از این فرصت بندگی نهایت استفاده و سود معنوی را می برند.

مدیر آموزش و پرورش لامرد با قدردانی از تلاش های خیرین مدرسه ساز گفت: حضور در عرصه های مدرسه سازی، شایسته انسان های والا و بزرگمنش است که با از خودگذشتگی و ایثار، فرهنگ نابی را خلق می کنند که موجب تجلی و شکوفا شدن ارزش های والای انسانی می شود.


گفتنی است چهارمین همایش خیرین مدرسه ساز توسط مدیریت آموزش و پرورش لامرد در سالن اجتماعات معلم این شهر برگزار می شود.

خبرنگار سید محمد حقایقی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار