کسب رتبه دوم روابط عمومی صدا و سیمای خراسان شمالی

خبرگزاری پانا: مدیر روابط عمومی صدا و سیمای خراسان شمالی گفت : روابط عمومی صدا و سیمای خراسان شمالی در پایگاه اطلاع رسانی معاونت امور مجلس و استانهای سازمان صدا و سیما، رتبه دوم روابط عمومی صدا و سیمای خراسان شمالی را کسب کرد.

کد مطلب: ۳۴۶۵۸۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگارپانا به نقل از روابط عمومی صداوسیمای خراسان شمالی، محسن زاهد احمدی افزود : روابط عمومی این مرکز در سال 93 موفق شد رتبه دوم انتشار اخبار و اطلاع رسانی فعالیت ها را در بین مراکز 33 گانه صدا و سیما کسب کند .

وی افزود: در سال گذشته بیش از 100 خبر برای انعکاس در پایگاه اطلاع رسانی معاونت امور مجلس و استانهای سازمان ارسال شد که بیش از 65 خبر در خروجی سایت قرار گرفت .

مدیر روابط عمومی صدا و سیمای خراسان شمالی خاطر نشان کرد : بر اساس ارزیابی روابط عمومی معاونت امور مجلس و استانها سه مرکز برتر در اطلاع رسانی به ترتیب مراکز خراسان رضوی ، خراسان شمالی و کرمان می باشد .

محسن زاهد احمدی اضافه کرد : اخبار انعکاس یافته شامل تولیدات نمایشی ، طرحهای عمرانی و فنی ، نشست ها و همایش ها و ... بوده است .

وی با اشاره به عملکرد سال گذشته پایگاه اطلاع رسانی معاونت امور جلس و استانهای سازمان شمال ، 650 خبر عنوان کرد : ده درصد اخبار مربوط به فعالیت های همکاران و برنامه های صدا و سیمای خراسان شمالی بوده است .

وی تاکید کرد: رویکرد روابط عمومی صدا و سیمای استان توجه به مخاطب با رویکرد نظرات مخاطبان در ارتقاء تولیدات برنامه های رادیویی و تلویزیونی می باشد .

گفتنی است روابط عمومی صدا و سیمای مرکز خراسان شمالی همچنین در یازدهمین گردهمایی مدیران روابط عمومی های رسانه ملی که در اردیبهشت سال 93 برگزار شد عنوان روابط عمومی برتر رسانه ملی را از آن خود کرد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار