خبر خوش سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس برای فرهنگیان

خبرگزاری پانا: سخنگوی کمیسیون برنامه بودجه مجلس و نماینده مردم گرمسار و آرادان از مرتفع شدن مشکل زمین‌های تعاونی فرهنگیان خبر داد.

کد مطلب: ۳۴۵۳۹۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا، غلامرضا کاتب در آیین تجلیل از معلمان در گرمسار افزود: با برگزاری جلسات متعدد با وزیر راه و شهرسازی و اخذ دستور از مسوولان ذیربط مشکل زمین‌های تعاونی فرهنگیان رفع شده است.

وی با اشاره به تحویل این اراضی در آینده ای نزدیک گفت: بزودی با برگزاری آیین قرعه کشی واحدهای مسکن فرهنگیان، این زمین‌ها تحویل خواهد شد.

وی بسترسازی برای توسعه آموزشی را وظیفه مسوولان دانست و افزود: یکی از مهمترین وظایف ما مسوولان آماده‌سازی بسترها برای توسعه آموزش و پرورش است و خوشبختانه این مهم در شهرستان‌های گرمسار و آرادان به خوبی انجام شده است.

هم‌چنین یک عضو هیات رییسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی بر ضرورت اجرایی شدن طرح رتبه‌بندی معلمان و لزوم تقویت نظام آموزشی در کشور تاکید کرد.

قاسم احمدی لاشکی در آیین تجلیل از معلمان در گرمسار افزود: طرح نظام رتبه‌بندی معلمان از مطالبات فرهنگیان کشور است؛ لذا باید دقیق و به طور حساب شده اجرایی شود.

به گزارش ایسنا، وی با انتقاد از رسانه‌ای شدن بحث معوقات معلمان، تصریح کرد: رسانه‌ای کردن این موضوع باعث می‌شود که ذهن جامعه از نظر روانی درگیر موضوع شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار