شفافیت در عملکرد، هدف سند راهبردی استان است

خبرگزاری پانا: سید ناصر محمودی، مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان همدان، گفت: هدف از تنظیم سند اهداف راهبردی استان همدان ایجاد تعهدات عملی و کمیت پذیر و همچنین شفافیت در عملکرد بخش های مختلف مجموعه وزارت امور اقتصادی و دارایی است.

کد مطلب: ۳۴۵۱۶۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، سید ناصر محمودی در دومین جلسه کمیسیون تحول اداری اداره کل افزود: عملیاتی کردن سند راهبردی تعیین مناسب اهداف کمی متناسب با هدف و تحت کنترل بودن عوامل تاثرگذار در تحقق هدف است.
وی خاطر نشان کرد: باید سند راهبردی استان همدان را با اقدامات راهبردی عملیاتی و بررسی کنیم.
به گفته وی مسئولیت اجرای این سند به عهده معاونت های اداره کل امور اقتصادی و دارایی است که هر یک از معاونت های اداره کل باید ضمن بررسی حوزه خود، کارگروه های اداری تحت مسئولیتشان را تشکیل داده و برنامه سال 94 را ظرف 10 روز آماده و ارائه دهند تا در جلسات بعدی مورد بررسی بیشتر قرار گیرد.
محمودی بر اطلاع رسانی به موقع این سند و آشنا کردن مردم و دستگاه ها تاکید کرد و افزود: در این زمینه باید روحیه مطالبه گری را بالا ببریم و درهای پرسشگری را برای مردم باز بگذاریم.
مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان در تشریح سند اهداف راهبردی استان همدان گفت: بهبود فضای کسب و کار، میزان سرمایه گذاری خارجی جذب شده استانی، بهبود نظارت بر طرح های سرمایه گذاری خارجی، افزایش تعامل موثر با تشکل های بخش های خصوصی و دستگاه های اجرایی مرتبط با بهبود محیط کسب و کار، تحقق درآمدهای مصوب استان و تامین مالی پایدار دولت از جمله اولویت های سند راهبردی استان است.
محمودی اضافه کرد: ایجاد و یکپارچه سازی سامانه های اطلاعاتی مدیریتی و عملیاتی با هدف ساماندهی اموال غیرمنقول و غیرمصرفی کلیه دستگاه های اجرایی استان، افزایش تاثیرگذاری در سیاست گذاری و تصمیم گیری استانی و ملی با مشارکت در تهیه و ارائه آمار و اطلاعات، افزایش مشارکت در سیاست گذاری و قانونگذاری، افزایش همکاری درون سازمانی و همکاری فراسازمانی، افزایش شفافیت، انضباط و سلامت مالی - اداری و توسعه هدفمند سرمایه های انسانی و سازمانی از دیگر اولویت های این سند در استان همدان می باشد.
وی در پایان خاطر نشان کرد: در سال جاری باید به سمتی پیش برویم که اهداف و برنامه های وزیر امور اقتصادی و دارایی را در استان عملیاتی کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار