با پیگیری پیام های مردمی ۱۳۷؛

نصب 5000 پلاک منازل در سطح منطقه چهار مشهد

خبرگزاری پانا: شهردار منطقه چهار مشهد از نصب 5000 پلاک منازل در سطح این منطقه طی سه ماهه گذشته خبر داد.

کد مطلب: ۳۴۴۳۹۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه چهار مشهد، سید کمال الدین شاهچراغی با بیان اینکه یکی از درخواست های مردمی ثبت شده در سامانه 137 از اواخر سال گذشته نصب پلاک بر سر درب منازل بوده است، گفت: در پی تماس های شهروندان با مرکز ارتباطات مردمی 137، 5000 پلاک منازل در سطح این منطقه نصب گردید.

شاهچراغی با اشاره به اینکه تمامی درخواست های مردمی مربوط به منطقه چهار که در سامانه 137 ثبت شده است، توسط کارکنان این منطقه با جدیت پیگیری می شود و نتیجه در کمترین زمان ممکن به شهروندان پاسخگویی می شود، ادامه داد: این پلاک ها براساس اولویت بندی معابر و به منظور سهولت در آدرس دهی شهروندان برای واحدهای مسکونی و تجاری در معابر فرعی بلوارهای طبرسی شمالی و پنجتن از اسفند ماه سال گذشته تا پایان فروردین ماه 94 نصب شده است.

وی در پایان یادآور شد: با توجه به نیازسنجی صورت گرفته تولید و نصب پلاک برای منازل فاقد پلاک در سطح منطقه چهار در دستور کار روابط عمومی شهرداری این منطقه قرار دارد.

شایان ذکر است اقدامات لازم جهت نامگذاری معابر فاقد نام صورت گرفته است تا براساس مصوبه شورای اسلامی شهر مشهد مبنی بر نام گذاری معابر با نام شهدا پس از استعلام از بنیاد شهید و امور ایثارگران، این معابر با مصوبه شورای نامگذاری به نام شهدا مزین شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار