بروجردی در گفت و گو با پانا:

کانادا حلقه آخر سناریو انگلیس درباره منافقین بود/ از نامه اوباما درباره مذاکره بی اطلاعم

خبرگزاری پانا: رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ضمن اظهار بی اطلاعی از ارسال نامه از سوی اوباما برای مذاکره با ایران، در خصوص اقدام اخیر دولت کانادا در حذف گروهک ترویستی منافقین از لیست ترویست‌ها، گفت: کانادا آخرین حلقه سناریو انگلیس درباره منافقین بود و نشان داد که مدعیان مبارزه با تروریسم چگونه به آن پناه می دهند.

کد مطلب: ۳۴۳۹۴
لینک کوتاه کپی شد

علاء الدین بروجردی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی پانا، درباره هدف کانادا از خروج گروهک تروریستی منافقین از لیست سیاه خود، اظهار کرد: این اقدام کانادا در ادامه کاری است که انگلیس و آمریکا آغاز کردند و آخرین حلقه نیز کانادا بود که با این کار به افکار عمومی جهان ثابت کرد که مدعیان مبارزه با تروریسم خود حامی آنها هستند.

نماینده بروجرد ادامه داد: از آنجایی که روابط ایران و کانادا در حداقل ممکن قرار دارد، این رفتار تاثیری بر روابط فی مابین نخواهد داشت.

رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در خصوص پرونده ستار بهشتی، یادآور شد: این پرونده روز یک شنبه در کمیسیون بررسی و نهایی شد و آماده قرائت در صحن مجلس است و از این پس به نظر هیات رییسه وابسته است که چه زمانی گزارش قرائت شود.

بروجردی در خصوص شایعه ارسال نامه از سوی اوباما برای مذاکره مستقیم با ایران نیز گفت: در این خصوص باید از دفتر مقام معظم رهبری سوال شود و بنده اطلاعی در این زمینه ندارم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار