رییس فدراسیون انجمن های ورزشی کشور:

فدراسیون انجمن های ورزشی مدال آورترین فدراسیون ها در کشور است

خبرگزاری پانا: رییس فدراسیون انجمن های ورزشی کشور گفت: این فدراسیون نوپا و پرکار از ثقیل ترین و مدال آورترین فدراسیون ها در کشور محسوب می شود.

کد مطلب: ۳۴۲۴۴۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، غلامعلی محمد علیپور در مجمع انتخابات هیات انجمن های ورزشی استان زنجان افزود: این فدراسیون به رغم نوپا بودن توانست در یک دوره کاری سخت و سنگین، هیات انجمن های ورزشی را راه اندازی و تعداد زیادی از ورزشکاران فعال در رشته های ورزشی زیرپوشش را به مسابقات برون مرزی اعزام کند .

وی اظهارکرد: فدراسیون انجمن هیات های ورزشی 20 انجمن و بالای 40 رشته مختلف ورزشی را زیرپوشش دارد و تاکنون توانسته ورزشکاران زن و مرد بسیاری را به سوی خود جلب و جذب کند .

علیپور با بیان اینکه جا انداختن این همه رشته ورزشی کار سخت و سنگینی است و بار اصلی آن نیز بر دوش انجمن هیات های ورزشی استان ها می باشد، افزود: بسیاری از رشته های ورزشی این فدراسیون المپیکی، آسیایی و جهانی است .

وی با بیان اینکه هیچ فدراسیونی چنین بار حجیمی را ندارد تصریح کرد: در طول چهار سال اخیر کارها و فعالیت های خوبی صورت گرفته و بطور معمول هر روز یک برنامه ازجمله برپایی اردو، کلاس های آموزشی و اعزام به مسابقات را داشتیم .

رییس فدراسیون انجمن های ورزشی کشور به اعتبارات این فدراسیون اشاره کرد و گفت: اعتبارات بسیار محدود است و کفاف این فدراسیون با این تعداد رشته ورزشی را نمی کند و باید برای پیشبرد امور و اهداف از وجود حامیان مالی مناسب بهره گرفت .

علیپور بابیان اینکه جلب و جذب بخش خصوصی ورزش را به حرکت در می آورد افزود: اعتبارات فعلی پاسخگوی ورزشکاران رشته های المپیکی این فدراسیون نیست ولی سعی می شود اعتبارات به رشته های ورزشی زیرپوشش به شکل اولویت بندی شده تخصیص یابد .

وی با بیان اینکه قریب به هشت رشته ورزشی که مدال آور می باشند از اولویت خاصی و بیشتری نسبت به دیگر رشته ها برخوردارند اظهار داشت: هم اکنون انجمن هیات های ورزشی در استان ها خوب کار می کنند و فدراسیون نیز با برداشتن بروکراسی ها دست آنها را برای رسیدن به اهداف و برنامه های تدوین شده باز گذاشته است .

علیپور به موفقیت های ورزش زنجان اشاره کرد و افزود: زنجان در چند رشته ورزشی ازجمله سپک تاکرا و ورزش های هوایی از ظرفیت و پتانسیل بالایی برخوردار است و در جذب حامی مالی مناسب نیز از استان های موفق می باشد .

در این مجمع انتخابات، حمید ارجمندفر با کسب 17 رای به مدت چهار سال دیگر در سمت رییس انجمن هیات های ورزشی استان زنجان ابقا شد .

/فتاحی/

انتهای پیام/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار