مدیرکل فرودگاه‌های استان آذربایجان غربی:

پروازهای فرودگاه خوی از حمایت مطلوبی برخوردار است

خبرگزاری پانا:مدیرکل فرودگاه‌های استان آذربایجان غربی گفت: در صورت برقراری پرواز در فرودگاه خوی، پروازها به صورت چارتری انجام می‌شود.

کد مطلب: ۳۴۲۱۹۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا،کمال پرهیزکار مدیرکل فرودگاه‌های استان آذربایجان غربی با بیان اینکه اقداماتی در جهت برقراری پرواز در فرودگاه خوی صورت گرفته است، گفت: با توجه به پیگیری‌های مداوم نمایندگان خوی و همچنین سرمایه‌گذار مبنی بر برقراری پرواز در این فرودگاه، حرکت‌های خوبی صورت گرفته که امیدواریم به زودی عملیاتی شود.

وی در ادامه اظهار داشت: تعامل و همکاری شهرداری و نمایندگان موجب شد تا نسبت به برقراری پرواز در این فرودگاه تصمیم‌گیری‌هایی انجام شود.

پرهیزکار افزود: سرمایه‌گذار بخش خصوصی در صورتی حمایت‌های خود را از برقراری پروازها ادامه خواهد داد که پروازها چارتری باشد.

مدیرکل فرودگاه‌های استان آذربایجان‌غربی ادامه داد: با توجه به هماهنگی‌هایی که صورت گرفته و مجوزهایی که در این زمینه اخذ شده، پروازها به صورت چارتری انجام خواهد شد که پیش‌بینی می‌شود ما از نیمه دوم اردیبهشت شاهد برقرار شدن این پروازها باشیم.

وی یادآور شد؛ همانطور که می‌دانید پروازهای فرودگاه خوی که دو بار در هفته توسط آسمان صورت می‌گرفت از اواخر فروردین ماه سال گذشته به دلیل تقاضای کم، دیگر پروازی نداشت که طی پیگیری‌های زیاد مردم و مسئولان، در صورت عملیاتی شدن پروازها، به مقصد تهران پرواز خواهیم داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار