راه اندازی گارگاه آموزش خیاطی و تولید پوشاک خانه ومهمانسرای دانش آموزی استان کرمان

خرگزاری پانا:کارگاه آموزش خیاطی وتولد پوشاک خانه ومهمانسرای دانش آموزی استان کرمان با حضور دانش آموزان فارغ التحصیل رشته خیاطی در محل بازارچه محصل شروع به کار کرد.

کد مطلب: ۳۴۱۴۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا،مرضیه مهدی زاده کارشناس مسئول واحد مددکاری خانه و مهمانسرای دانش آموزی در گفتگو با خبرنگار پانا اذعان داشت:پس از اهداء یک کارگاه خیاطی با تمام امکانات ولوازم مورد نیاز توسط خانواده مرحوم افسر کاظمی به خانه ومهمانسرای دانش آموزی به فکر استفاده از این کارگاه در جهت ارتزاق دانش آموزان افتادیم و پس از برگزاری جلسه ای با حضور مسئولین خانه ومهمانسرای دانش آموزی به این نتیجه رسیدیم از آنجایی که بسیاری از دانش آموزان در هنرستانها بعد از فارغ التحصیلی معضل بیکاری به سراغشان می آید دانش آموزان فارغ التحصیل رشته خیاطی می توانند کادر خوبی برای این کارگاه باشند.

کارشناس مسئول واحد مددکاری خانه ومهمانسرای دانش آموزی استان کرمان در ادامه افزود:در انتخاب دانش آموزان فارغ التحصیل رشته خیاطی مستعد وکم درآمد بودن آنها یکی از معیار های اصلی گزینش قرار گرفت.

مهدی زاده ضمن اشاره به این مسئله که خانه دانش آموز حامی دانش آموزان مستعد وکم در آمد خصوصا یتیم است افزود:طبق توافق های انجام شده باادارات آموزش و پرورش شهر کرمان قرار است این گارگاه به تولید فرم مدارس در فصل بازگشایی مدارس بپردازد که سود عائد از این فعالیت صرف امور دانش آموزان عضو این خانه که مستعد وکم درآمد هستند خواهد شد.

وی در پایان ضمن تشکر از همه ی دست اندر کاران راه اندازی کارگاه تولید پوشاک وآموزش خیاطی خانه ومهمانسرای دانش آموزی افزود:این طرح باهمکاری دو واحد روابط عمومی و مددکاری خانه ومهمانسرای دانش آموزی به اجرا در آمده است.

لازم به ذکر است:خانه ومهمانسرای دانش آموزی سازمان دانش آموزی استان کرمان فعالیت های خود را با همکاری موسسه علمی فرهنگی علی ابن ابی طالب (ع)،واحد مشاوره وامداد اداره کل آموزش وپرورش وپرورش استان وسازمان دانش آموزی استان کرمان انجام می دهد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار