معاون فرماندار آران و بیدگل

ساخت و سازها در زمین های کشاورزی متوقف شود

خبرگزاری پانا : معاون فرماندار آران و بیدگل گفت: ساخت و سازها در زمین های کشاورزی شهرستان هر چه سریعتر متوقف شود.

کد مطلب: ۳۴۰۵۰۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا ،علیمحمد یوسفیان در همایش حفظ کاربری اراضی کشاورزی که با حضور شهرداران،دهیاران و بهره برداران بخش کشاورزی در محل سالن اجتماعات شهید عربیان آران و بیدگل برگزار شد گفت: ساخت و سازها و صدور پروانه های غیر مجاز موجب بر هم خوردن نظم و تناسب در زمین های کشاورزی شده است.
وی اظهار کرد: صادر کنندگان پروانه های ساختمانی به هیج وجه با تغییر کاربری زمین های کشاورزی و تبدیل آنها به مراکزی غیر از کشت و برداشت موافقت نکنند.
یوسفیان ، طبق قانون هرگونه تغییر کاربری اراضی کشاورزی باید دارای مجوز کمیسیون ویژه جهاد کشاورزی باشد و لذا کلیه کسانی که قصد تغییر کاربری زمین های کشاورزی خود را دارند قبل از هرگونه اقدامی به این مدیریت و جهاد کشاورزی دهستان ها مراجعه کنند.
وی تصریح کرد: تغییر کاربری های غیر مجاز، کشاورزی منطقه را به نابودی می کشاند به همین دلیل با هرنوع تغییر کاربری زمین های کشاورزی برخورد قاطع و قانونی می شود.
یوسفیان ادامه داد: با هماهنگی و همکاری نمایندگان دادستانی، نیروی انتظامی و مراکز جهاد کشاورزی این شهرستان، با هر گونه تخریب، ساخت و ساز غیر مجاز در زمین های کشاورزی و باغی شهرستان به شدت برخورد خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار