برگزاری جشن اشتغال مهارت آموختگان زن در همدان

خبرگزاری پانا: همزمان با هفته تکریم مقام زن؛ جشن اشتغال مهارت آموختگان زن در همدان برگزار شد.

کد مطلب: ۳۴۰۳۷۸
لینک کوتاه کپی شد


به گزارش خبرگزاری پانا، اولین جشن اشتغال مهارت آموختگان زن با حضور نیکبخت مشاور استاندار در امور بانوان و خانواده، نیره قوی استاد دانشگاه تهران و عضو هیات علمی پژوهشکده فرهنگ و معارف اسلامی، خرم رویی جانشین فرماندهی انتظامی استان، مهرابی مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان همدان، خزایی معاون اجتماعی نیروی انتظامی استان و جمعی از مهارت آموختگان فنی و حرفه ای استان همدان برگزار شد.
قوی عضو هیئت علمی دانشگاه تهران در این مراسم ضمن تشریح جایگاه زن در اسلام گفت: مرکز ثقل عالم بشریت حضرت زهرا(س) است.
وی در ادامه با بیان حدیثی از پیامبر (ص) افزود: عبادت هفتاد جزء دارد که بالاترین آن کار است.
وی ادامه داد: مطمئن باشید کار و شغل شما مصداق این حدیث است و پیامبر (ص) به زن مسلمانی که با حفظ عفاف در اجتماع و رعایت موازین به عنوان یک همسر و مادر به اشتغالزایی می پردازد افتخار می کند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، حرکت زنان و حضور موثر آنان را در میدان های مختلف فرهنگی، سیاسی، اجتماعی، علمی و اقتصادی به عنوان یکی از بهترین شاخص های انقلاب عظیم اسلامی اعلام داشته، و بسیاری از شکوفایی جامعه را در پرتو حرکت خردمندانه و فعالیت های ارزنده زنان جامعه ی اسلامی معرفی می کند.
در ادامه ایشان ضمن بیان تاکید مقام معظم رهبری در خصوص اشتغال زنان گفت: اشتغال زنان باید به گونه ای باشد که علاوه بر وظایف همسری و مادری و رعایت عفاف و حجاب، کارهای خود را مدیریت کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار